کد خبر: 873072
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
ستاد امر به معروف و نهي از منكر با صدور اطلاعيه اي مهم اعلام كرد:
تجمع سراسري گروه هاي مردمي امر به معروف و نهي از منكر در تهران پس از اقامه نمازجمعه از دانشگاه تهران به سمت ميدان انقلاب برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، برنامه تجمع سراسري سالانه گروه هاي مردمي امر به معروف و نهي از منكر كه پيشتر قرار بود پس از اقامه نماز جمعه از درب شرقي دانشگاه تهران به سمت ميدان فلسطين برگزار شود تغيير كرد.
بنابر اين گزارش، با توجه به دعوت شوراي محترم هماهنگي تبليغات اسلامي از عموم مردم شهيد پرور تهران جهت برگزاري راهپيمايي پس از اقامه نماز جمعه از محل دانشگاه تهران به سمت ميدان انقلاب، در اعتراض و انزجار از ياوه گويي هاي بي شرمانه و وقيحانه اخير رئيس جمهور آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل، لذا در راستاي يكبارچگي و هماهنگي با برنامه اعلامي از سوي شوراي محترم هماهنگي تبليغات اسلامي،  برنامه تجمع سراسري گروه هاي مردمي امر به معروف و نهي از منكر نيز روز جمعه همگام با امت حزب الله و شهيد پرور، پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سمت ميدان انقلاب برگزار خواهد شد.
بر اساس اين اطلاعيه ساير برنامه هاي پيش بيني شده از سوي ستاد امر به معروف و نهي از منكر استان تهران در بخش پاياني اين تجمع، از جمله تلاوت قرآن كريم، ذكر مصيبت و مداحي به مناسبت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام، شعار گويي و قرائت قطعنامه پاياني برگزار خواهد شد. ( استقرار در ضلع غربي ميدان انقلاب)
در بخش پاياني اين اطلاعيه، بر نابودي و اضمحلال استكبار جهاني و صهيونيسم بين الملل به عنوان اهم منكرات سياسي تاكيده شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار