کد خبر: 873037
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان از اختصاص 75 میلیارد ریال به دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان درحوزه مخاطرات و مناطق حادثه خیز خبر داد.
منصور شیشه فروش گفت : همزمان با فصل پاییز جهت اجرای طرح های پیشگیری از سیل و شناسایی سازه های پرخطر که از سال گذشته در دستورکار قرارگرفته بود اقدامات مهمی انجام شد. 
وی ادامه داد: در طی 3 سال اخیر حدودا 100 کیلومتر از رودخانه ها ساماندهی و آزادسازی شده و درختان و تجاوزهایی که در مسیر رودخانه ها صورت گرفته بود با همکاری ساکنین رفع شد و سبب شد سازه های پرخطری که در مسیر رودخانه ها هستند با هماهنگی کارگروه ایمن سازی شوند.
وی افزود : همچنین در زمینه مدیریت خشکسالی در منطقه طرح های اضطراری تامین آبرسانی اضطراری روستاها مورد بررسی قرارگرفت که قرار شد اعتبارات لازم برای آبرسانی پیش بینی شود .
شیشه فروش افزود: در زمینه شناسایی سازه ها و ساختمانهای غیرایمن شهری، مدیریت بحران شهرداری ها موظف شدند در زمینه شناسایی این سازه ها اقدام کنند و در یک طرح سه ماهه این طرح اجرا شود .
وی افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و ایام ماه محرم، تیم های امداد ونجات آنش نشانی در برنامه های خودشان بازدید دوره ای را از این اماکن مختلف داشته باشند و نسبت به رفع نواقص از این برنامه ها اقدام کنند .
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود : در آذر ماه برگزاری مانور ایمنی مدارس در برابر زلزله را خواهیم داشت که باحضور 800 هزار دانش آموز مانند سال گذشته اجرایی می شود و از مهرماه تا آذر ماه آموزشهای لازم در موارس سطح استان انجام می شود.
شیشه فروش شرایطی که در اثر وقوع یک حادثه ایجاد میشود را شرایط بحرانی دانسته و در این زمینه گفت :ما باید قبل از بحران تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم و آماده بحران باشیم.
وی افزود مدیری در این زمینه موفق خواهد بود که حساس تر باشد و در شورای مدیریت بحران شرکت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار