کد خبر: 873035
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
فرماندار ویژه کاشان خبر داد
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان در جلسه شورای هماهنگی بحران استان گفت: برای بررسی و شناسایی ساختمانهای مرتفع و بلندی که امکانات امنیتی کمتری دارند اقدام می شود.
وی افزود: یکی از بلند ترین ساختمانهایی که از امنیت کمتری برخوردار است بیمارستان شهید بهشتی کاشان است که بررسی شده و امیدواریم در این زمینه برنامه ریزی دقیق تری انجام شود و هر چه زودتر مسائل ایمنی و امنیتی این ساختمان برطرف گردد.
حمیدرضا مومنیان افزود : بحث عدم ساخت و سازهای پرتراکم را در شریانهای اصلی شهر نیز دنبال میکنیم تا در آینده با مشکلات کمتری روبه رو شویم.
مومنیان با یادآوری آموزش های ایمنی از جمله زلزله، آتش نشانی و... برای مدارس انجام شده افزود در حال حاضر ادارات شهرستان مشغول گذراندن دوره های آموزشی هستند و مجتمع مسکن مهر نیز در برنامه های آموزشی آینده ما خواهد بود.
مومنیان در ادامه از همه اعضا خواست تا  اهمیت جلسات زیر مجموعه  شورای  کارگروه را جدی بگیرند تا بتوانیم شرایط ایده آل شهری در موضوع ایمنی شهر را در کاشان پیاده کنیم.
در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان مصوبات جلسات قبل بررسی شد و تمامی کارگروهها به بررسی مشکلات و ارائه گزارش حوزه خود پرداختند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار