کد خبر: 873027
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس:
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس، گفت: اتلاف وقت و فرصت دادن به افرادي كه تلاشي براي حل مشكلات نمي‌كنند راه به جايي نمي‌برد، اين انتظار وجود دارد تا وزير صنعت با حضور تمامي مسئولان ذي‌ربط يك جلسه فوق‌العاده را برگزار كند.
سيدمهدي مقدسي در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اعتراض كاركنان هپكو و آذرآب اراك، اظهار داشت: متأسفانه به رغم پيگيري‌هاي به عمل آمده، در روزهاي گذشته اخبار تلخ و ناگواري را از اين دو شركت شنيده‌ايم.
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه با وجود جلسات متعدد با وزير صنعت، معدن و تجارت، معاونان اين وزارت، استاندار استان مركزي، مديرعامل بانك كشاورزي، مديرعامل بورس، شركت كارگزاري بانك كشاورزي و برگزاري جلسه سه ساعته در روز دوشنبه هفته گذشته با وزير صنعت، معدن و تجارت گشايشي در خصوص مشكلات اين دو شركت به‌وجود نيامده است، گفت: كارگراني كه چندين ماه است حقوقي دريافت نكرده‌اند، اميد خود را براي آينده از دست داده‌اند. نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اميدواريم وزير صنعت، معدن و تجارت در اين زمينه يك تصميم جدي اتخاذ كند، اضافه كرد: از روز گذشته با وزير صنعت و بانك كشاورزي صحبت‌هايي كرده و هشدارهاي لازم را نيز به آنها داده‌ام، از مسئولان اين انتظار وجود دارد به‌‌رغم رفع مشكلات قشر كارگر بر زخم‌هاي آنها نمك نپاشند.
اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص رفع مشكلات كارگران در پرداخت حقوق اين دو واحد صنعتي و ديگر واحدهاي كشور تلاش كنند، بيان كرد: اتلاف وقت و فرصت دادن به افرادي كه تلاشي براي حل مشكلات نمي‌كنند راه به جايي نمي‌برد، اين انتظار وجود دارد وزير صنعت با حضور تمامي مسئولان ذي‌ربط يك جلسه فوق‌العاده را برگزار كند تا اين مشكلات برطرف شود. مقدسي با بيان اينكه از دولت دوازدهم اين انتظار وجود دارد يك‌بار براي هميشه مشكلات را حل كند، تصريح كرد: اگر در آينده مشاهده كنيم روند موجود روند كندي است و تصميمات گرفته شده با فرمايشات مقام معظم رهبري تضاد دارد و انقلابي نيست، به تكاليف قانوني خود در مجلس شوراي اسلامي عمل مي‌كنيم.
 وی گفت: از مسئولان اين درخواست را دارم تا با برگزاري يك جلسه فوق‌العاده ديگر و گرفتن تصميم عملياتي اين مشكلات را حل كنند و صورت‌ جلسات را روي يكديگر قرار ندهند، افرادي كه به‌نوعي سهامدار يا مالك هستند كارگران را درك كنند، زيرا اين افراد هدفي جز امرارمعاش ندارند و اينگونه تحت فشار قراردادن آنها صحيح نيست. مقدسي با اشاره به اينكه از استاندار اين انتظار را داريم به رياست جمهوري برود و تا زماني كه مشكلات حل نشده است به استان برنگردد، افزود: يك تصميماتي بايد گرفته شود تا تمامي كارگران و دلسوزان اميدوار به آينده باشند، بحث رفع مشكلات به تصميمات انقلابي نياز دارد و تمامي طرف‌ها بايد اين اراده را داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار