کد خبر: 873026
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت تهران گفت: پيشكسوتان بخش خصوصي همانند يك ارتش قوي و مستحكم در مواقع ضروري به پشتوانه جواناني كه در عرصه مديريت اقتصادي گام برداشته‌اند، بايستند و از تجربيات خود به جوانان منتقل مي‌كنند اما هيچ‌گاه براي سكانداري مجدد، وارد عرصه ميدان اقتصادي نشوند.
 
محمدرضا مرتضوي در توديع و معارفه رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران با اشاره به اينكه جوانان بايد پشتكار خود را در مديريت به رخ مديران از كار افتاده بكشند، گفت: پيشكسوتان عرصه بخش خصوصي همانند ارتش يك كشور براي جوانان تلقي مي‌شوند. پيشكسوتان اين عرصه بايد همانند يك ارتش قوي و مستحكم در مواقع ضروري به پشتوانه جواناني كه در عرصه مديريت اقتصادي گام برداشته‌اند بايستند و تجربيات خود را به جوانان منتقل كنند، اما هيچ‌گاه براي سكانداري مجدد، وارد عرصه ميدان اقتصادي نشوند.
 
آرمان خالقي قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت تهران نيز درباره اينكه مديريت اقتصادي كشور پا به سن گذاشته است، تأكيد كرد: اجازه ورود نيروهاي تازه نفس و جوان به عرصه مديريت اقتصادي معمولاً از سوي مديران پير و فرسوده داده نمي‌شود اما جوانان با پيشرفت خود بايد اهداف واقعي را دنبال كنند و از حاشيه‌هاي اينچنيني دلسرد نشوند. رضا اميدوارتجريشي رئيس جديد خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران نيز در اين جلسه گفت: جوانان تحصيلكرده امروز گرفتار حلقه مفقوده جانشين‌پروري از سوي طبقات مختلف مديريتي هستند و فضاي اعتماد به جوانان بسيار كمرنگ است و بايد در اقدامات آينده خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران، به سمت چگونگي اعتماد به جوانان در عرصه‌هاي مديريتي گام‌هاي روبه‌جلويي را برداشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار