کد خبر: 872947
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
فرمانده انتظامي استان اصفهان از اجراي طرح جایگزین کردن تردد موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی در خیابان‌های اصفهان خبر داد .

مهدی معصوم‌بیگی افزود: اجرای طرح تردد موتورسیکلت‌های برقی با توجه به عدم آلودگی صوتی و هوا در مرحله بعدی اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای کاهش آلودگی هوا قرار دارد.

وي با اشاره به اجراي طرح «روز پاک» گفت: بر اساس این طرح با بستن يكي از خيابان‌ها بر روي خودروها در یک روز هفته، مردم تنها از دوچرخه مي‌توانند براي تردد استفاده كنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان موضوع ترافیک را یکی از معضلات عمده کلان‌شهرها دانست و اظهار داشت: ترافیک علاوه بر اتلاف وقت مردم تبعات زیادی مانند آلودگی هوا دارد که همه باید با کمک یکدیگر این مشکل را برطرف کنیم.

گفت: در استان اصفهان طرحی به عنوان «روز پاک» در دست اجرا است که بر اساس آن یک روز در هفته یکی از محدوده‌های شهری به روی خودروها بسته می‌شود و مردم در آن نقطه تنها با دوچرخه تردد می‌کنند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود : امروز در برخی از شهرهای بزرگ جهان مانند «توکیو» یا «پکن» علیرغم جمعیت زیادی که در این شهرها وجود دارد، مشکل آلودگی هوا و ترافیک با استفاده از موتورهای برقی و دوچرخه تا حدود زیادی برطرف شده است که ما نیز باید از این الگوی بسیار خوب استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار