کد خبر: 872936
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
معاون بهداشت و درمان بنیاد:
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی و پزشکی بنیاد گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه درمان، شاهد ارتقای خدمات و افزایش میزان رضایتمندی ایثارگران خواهیم بود.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، عبدالرضا عباسپور در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع جانباز شهید رسول زاده، یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: در سال‌های گذشته به سمتی رفته‌ایم که مشکلات این حوزه به حداقل خود برسد و رضایت ایثارگران افزایش یابد و این افزایش رضایت در واقع افزایش رضایت از خدمات بنیاد است.
وی افزود: در حوزه درمان، سیاست اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتقای سلامت ایثارگران با استفاده از ظرفیت‌های ملی و فراملی است. خوشبختانه بنیاد در کمیت ارائه خدمات درمانی هیچ مشکلی نداشته است و هیچ ایثارگری نیست که نتواند از ظرفیت‌های درمانی بنیاد استفاده کند، بنابراین در چند سال اخیر سعی کردیم با رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی کیفیت خدمات درمانی را افزایش دهیم و می‌توانیم ادعا کنیم که بنیاد پایه‌گذار برخی از خدمات درمانی در کشور بوده است.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی و پزشکی بنیاد گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده توسط بیمه دی به عنوان بیمه‌گذار جدید ایثارگران در حوزه درمان، شاهد افزایش این میزان از رضایتمندی باشیم.
عباسپور در خصوص عقد قرارداد بیمه درمان ایثارگران با بیمه دی گفت: این قرارداد بر اساس برگزاری مناقصه انجام شد که این مناقصه با حضور 8 شرکت بیمه‌ای برگزار شد و شرکت بیمه دی برنده این مناقصه شده است.
وی اولویت‌های بنیاد در خصوص بیمه درمان در سال 97-96 را کنترل سلامت جامعه ایثارگری، اقتصاد درمان و نظارت بر درمان عنوان کرد و گفت: این 3 مقوله از مواردی است که بر آن‌ها تأکید بیشتری خواهیم داشت. در حوزه کنترل سلامت در بستر فناوری اطلاعات وارد شده‌ایم که دستاوردهای بسیار مثبتی در پی خواهد داشت. در حوزه اقتصاد درمان نیز باید با اطلاع از شرایط، برنامه‌ریزی مناسب در زمینه ارائه خدمات داشته باشیم. در بحث نظارت بر روند درمان نیز باید با رتبه‌بندی مراکز درمانی، روند ارجاع ایثارگران را به مراکز درمانی هدفمندتر کنیم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خدمات درمانی بنیاد مانند قبل ادامه خواهد یافت افزود: هیچ‌گونه کاهشی در زمینه خدمات درمانی ایجاد نخواهد شد و در سطح استان‌ها نیز خدمات رسانی با وضعیت بهتری ادامه خواهد یافت و در ستاد مرکزی بنیاد نیز تیمی تشکیل شده که موضوعات بیمه‌ای را پایش و بررسی کند.
سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز در این همایش به بیان موارد مرتبط با بیمه ایثارگران پرداخت و به سؤالات مطرح شده از سوی مدیران کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه پاسخ داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار