کد خبر: 872933
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
زمان و مکان پخش همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در شبکه های سیما از سوی دبیرخانه شورای معارف سیما اعلام شد .
به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، همایش شیرخوارگان حسینی (ع) که همزمان با اول محرم الحرام در سراسر کشور برگزار می شود ، به روی آنتن شبکه های سیما می رود .
بر اساس این گزارش ، شبکه دو سیما این همایش را از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و مدیحه سرایی حاج مرتضی طاهری از ساعت 9 به روی آنتن می برد.
همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در حرم مطهر امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام سرلک و مداحی احمد واعظی از ساعت 8:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
شبکه پنج سیما این همایش را از مهدیه تهران با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مدیحه سرایی غلامرضازاده و شریبانی از ساعت 8 پوشش خواهد داد.
همچنین شبکه افق گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی با حضور فرزند خردسال این شهید را از مصلای نجف آباد و در ساعت 9 به روی آنتن خواهد برد .
شبکه قرآن و معارف سیما همایش شیرخوارگان حسینی (ع) را از دو محل حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت الاسلام ثباتی و مداحی حسن شالبافان و نیز حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام جان نثاری و مرثیه سرایی باقری را از ساعت 8 صبح به تصویر می کشد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار