کد خبر: 872930
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
در وصف جزیره کیش و جاذبه‌های استثنایی‌اش، همین بس که امکانات این جزیره در ایران سرآمد هستند.

در وصف جزیره کیش و جاذبه‌های استثنایی‌اش، همین بس که امکانات این جزیره در ایران سرآمد هستند. جدای از مراکز تفریحی و تجاری پرشماری که در جزیره کیش با بالاترین استانداردهای جهانی مشغول فعالیت هستند، این هتل‌ها و مراکز اقامتی کیش هستند که عمده‌ترین سهم را در میان جاذبه‌های کیش، برای جذب گردشگر بر دوش دارند.

تور کیش که به نوعی مطرح‌ترین سفر تفریحی در درون مرزهای ایران اسلامی به شمار می‌رود، از هتل‌های 5 ستاره‌ای سود می‌برد که نظیر آن‌‌ها در بسیاری از شهرهای ایران یافت نمی‌شود. هتل‌های 5 ستاره کیش، پیش از اینکه محلی برای اقامت باشند، مجموعه‌های تفریحی بزرگی هستند که بسیاری از گردشگران و خانواده‌ها را برای مدتی کوتاه با سطح جدیدی از زندگی آشنا می‌کنند! در زیر به معرفی دو 5 ستاره مطرح کیش خواهیم پرداخت و امیدواریم که بودجه سفرتان برای تجربه این هتل‌ها کفایت کند.

هتل داریوش کیش

تور کیش هتل داریوش، شما را به قرن‌ها قبل خواهد برد. الهام گرفتن از بناهایی کهن همچون تخت جمشید و پاسارگاد برای طراحی این هتل، حس زندگی در ایران هزاره‌های پیش را برای گردشگران می‌آفریند. این ویژگی سبب خلق تصاویری بدیع در محیط‌های داخلی و خارجی هتل داریوش شده است و رد پای آن را حتی تا درون اتاق‌ها می‌توان دنبال کرد. استفاده از رنگ‌های گرم و مصالحی که بر شکوه بیشتر تمام فضاهای داخلی هتل دامن می‌زنند، به کمک نورپردازی هنرمندانه، خاطراتی از حضور در کاخی مجلل را برای مهمان‌ها رقم می‌زنند.  از سوی دیگر، امکانات و خدمات باورنکردنی این هتل، بسیاری از مهمان‌هایش را شگفت‌زده می‌کند؛ سطح خدمات هتل به اندازه‌‌ای بالاست که برخی از کارشناسان گردشگری، این هتل را با بهترین مجموعه‌ها در جهان مقایسه می‌کنند و از حق نگذریم که هتل داریوش کیش، رقیب بسیار قدرتمندی برای همتایان خود در کشورهای حوزه خلیج فارس محسوب می‌شود. برخی از امکانات این هتل به شرح زیر است:


كافی شاپ، رستوران، رستوران فرنگی، رستوران ايرانی، فست فود
سالن آمفی‌تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس
ساحل اختصاصی، امكانات ورزش‌های آبی، باغ، فضائی برای پياده‌روی، مسير دوچرخه‌سواری، آلاچيق ساحلی
استخر، ماساژ تایلندی، زمين تنيس، بيليارد، پينگ‌پنگ، قايق‌سواری، غواصی، پینت‌بال، دوچرخه‌سواری
روم سرويس، پذيرش 24 ساعته، لاندري، خشکشویی، خدمات بيدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، اجاره ماشين، تبديل ارز، فكس، اتاق چمدان، اتاق VIP، اجاره ماشين بدون راننده، خدمات تهيه بليط، فتوكپي، آژانس مسافرتي، خدمات ترانسفر و...

هتل مارینا کیش

دومین تور مطرح کیش که طرفداران زیادی هم دارد، تور کیش هتل مارینا است. مارینا که اصطلاحی اسپانیایی است به محوطه بندری کوچکی اطلاق می‌شود که معمولاً محل پهلوگیری قایق‌های تفریحی است. حال به این بیندیشید که هتلی در داخل ایران، از چنین فضایی بهره ببرد! به همین خاطر است که طراحان ایرانی و خارجی زیادی، هتل مارینای کیش را به جهت طراحی هوشمندانه‌اش می‌ستایند. در این که ماریناهای زیادی در جهان وجود دارد و امکاناتی استثنایی را به مهمان‌های خود ارائه می‌دهند شکی نیست؛ چرا که مارینای کیش هم یکی از همین هتل‌هاست! چشم‌اندازهای حیرت‌آور از سواحل آرام خلیج فارس، مهم‌ترین نکته‌ای‌ست که اکثر مهمان‌های مارینای کیش به آن اشاره کرده‌اند. امکانات این 5 ستاره کیش هم آنقدر ویژه است که اقامتی رؤیایی را برای مهمان‌ها در تمام زمان‌های سال رقم می‌زند. طراحی مدرن و تنوع در وسعت و امکانات اتاق‌های مارینای کیش، می‌تواند پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشد و دست مهمان‌ها را برای انتخاب اتاق مورد علاقه‌شان باز بگذارد. برخی از این امکانات فوق‌العاده به شرح زیر هستند:


فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن ماساژ
کافی شاپ، رستوران، مینی بار
یخچال، تلویزیون، تلفن
خانه‌داری 24 ساعته، مرکز تجاری، خشکشویی ، سالن همایش، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، سالن زیبایی(آرایشگاه بانوان)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها