کد خبر: 872910
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
احمد ناصری گفت: 230 هزار نفر دانش‌آموز در پایه‌های مختلف تحصیلی از اول مهر ماه راهی مدارس می‌شوند.

احمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: ما امسال در بیش از 3 هزار مدرسه در قالب 12 هزار کلاس درس پذیرای دانش‌آموزان خواهیم بود تا 19 هزار معلم و همکار فرهنگی کار تعلیم و تربیت را به جد دنبال کنند.

وی با بیان اینکه از امروز 21 هزار و 313 کلاس اولی راهی مدرسه شدند تا زمینه تحصیل آنها برای اولین بار فراهم آید گفت: ما تمام امکانات و تجهیزاتمان را مهیا کردیم تا دانش‌‌آموزان در بهترین فضا و شایسته‌ترین امکانات بتوانند در سال تحصیلی جدید و در بهار تعلیم و تربیت به امر آموزش و پرورش بپردازند.

وی بیان کرد: هر چند سال تحصیلی گذشته یکی از درخشان‌ترین سال‌های تحصیلی برای آموزش و پرورش استان اردبیل بود اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش خواهیم کرد تا بهترین و شایسته‌ترین امکانات را اعم از فضاهای آموزشی، تجهیزات آموزشی و همچنین سایر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراهم کنیم تا یک سال تحصیلی شایسته رقم بخورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: تمام مدارس به ویژه مدارس تازه احداث شده توسط خیرین و همچنین نوسازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی آماده شده که همزمان با این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

ناصری افزود: به صورت رسمی سال تحصیلی جدید با تمام شرایط مهیا شده از روز شنبه با صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت آغاز می‌شود تا دانش‌آموزان و معلمان در کنار اولیا یک سال تحصیلی بانشاط، پرطراوت و بالنده‌ای را آغاز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر