کد خبر: 872908
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
صبح امروز
همزمان با آیین روز شکوفه‌ها 21 هزار و 313 کلاس اولی امروز در استان اردبیل راهی مدارس شدند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در دبستان هیأت‌ امنایی جهان تربیت در قالب آیین روز شکوفه‌ها با شعار آغاز مهر و تعلیم و تربیت حسینی در ناحیه یک اردبیل برگزار شد مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش اردبیل با تبریک آغاز سال تحصیلی و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم بیان کرد: ما امسال باید با تاسی به فرهنگ حسینی و همچنین ایثار و شهادت در سال تحصیلی تلاش کنیم تا دانش‌آموزان و نسل آینده را بیشتر و بهتر با این فرهنگ غنی آشنا کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید تا چند روز آینده در مدارس و مراکز آموزشی اردبیل نیز آغاز می‌شود گفت: در سال تحصیلی جدید پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 64 هزار دانش‌آموز راهی مدارس شوند که 5 هزار و 640 نفر از آنها کلاس اولی هستند.

وی یاد و خاطره شهیدان گرانقدر و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: ما اگر امروز امنیت و آرامشی داریم در سایه خون شهدا، ایثار و فداکاری این جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حریمی است که امروز از حرم اهل بیت به شایستگی دفاع می‌کنند.

در این مراسم که برنامه‌های مختلفی نظیر سرود و به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها همراه بود آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید را که به نام تحول‌گرایی ، مشارکت جویی براساس سند تحول بنیادین نامگذاری کرده است آغاز یک سال تحصیلی تحولی را رقم زد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر