کد خبر: 872906
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
رئیس پلیس راهور اردبیل:
رحیم آقامحمدی گفت: خانواده‌ها روی سرویس مدارس فرزندانشان حساس باشند و اجازه ندهند تا افرادی جایگزین سرویس فرزندانشان را به مخاطره بیندازد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رحیم آقامحمدی در همایش رونمایی از آرم سرویس مدارس در اردبیل اظهار کرد: سرویس مدارس برای پلیس از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است به طوری که ما به صورت دقیق و فنی روی این موضوع دقت نظر داریم و امیدواریم خانواده‌ها نیز با حساسیت بیشتر در استفاده از سرویس‌های مجاز برای فرزندانشان همت و تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه به اندازه چندین برابر کلانشهرها در اردبیل تاکسی وجود دارد، گفت: اگر در شهر اصفهان 4 هزار تاکسی وجود داشته باشد در اردبیل این تعداد 12 هزار تاکسی است و از همین‌رو از خانواده‌ها انتظار داریم برای سرویس مدارس بیشتر از تاکسی و وسایط حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور اردبیل از پیمانکاران دخیل در این موضوع خواست تا بیشتر بر کار رانندگان در این زمینه نظارت کنند و اگر خانواده‌ها نیز تغییری در سرویس مدارس به ویژه راننده متوجه شدند آن را با شماره تلفن 120 به پلیس راهور اطلاع دهند که ما با رانندگان متخلف برخورد می‌کنیم.

آقامحمدی ضرورت تامین وسیله نقلیه ایمن همراه با بیمه نامه را به همراه نصب علایم و آرم مشخص برای سرویس مدارس یادآور شد و افزود: ما با ایجاد گشت‌های تلفیقی در طول سال برای برخورد با تخلفات سرویس مدارس تلاش و همتی مضاعف خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عمده بار ترافیکی مهر ماه مربوط به یک هفته اول آغاز سال تحصیلی است، عنوان کرد: با ساماندهی انجام شده و همراهی شهرداری در خط کشی‌های لازم در جلوی مدارس قطعا در این زمینه کنترل‌ها و دقت نظر بیشتری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر