کد خبر: 872900
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
30 شهریورماه جاری
کتاب «عکس گرفتن، عکس ساختن» اثر هنرمند جوان کاشانی بهنام اعتمادی پنجشنبه هفته جاری در تالار فرهنگ رونمایی می شود.
در این مراسم که با حضور گسترده اساتید و کارشناسان هنر عکاسی و عکاسان برجسته و مطرح کشور و نیز اهالی فرهنگ و هنر کاشان در تالار فرهنگ برگزار می شود از جدیدترین اثر هنرمند کاشانی رونمایی می گردد.
در آیین هنری که از ساعت 18 روز پنجشنبه 30 شهریورماه جاری آغاز می شود کتاب «عکس گرفتن، عکس ساختن»  تألیف بهنام اعتمادی با مقدمه ای از استاد علی قلم سیاه از اساتید برجسته هنر عکاسی و چهره ماندگار این حوزه در سال 92، برای نخستین بار به مخاطبان عرضه می شود.
«عکس گرفتن، عکس ساختن» که توسط انتشارات شاسوسا در شمارگان یک هزار نسخه به چاپ رسیده، درآمدی جامع بر ساخت عکس محسوب می شود که مراحل ایجاد یک محصول تصویری را از دریچه تجربه و فعالیت های پژوهشی و هنری بهنام اعتمادی به خوانندگان بیان می کند.
در این کتاب،  مباحثی نظیر خلاقیت و گونه های مختلف عکاسی در ساخت عکس، پست مدرنیسم، فتوارت، آشنایی با گونه های عکاسی معاصر، هنر مفهومی، عکاسی چیدمان، عکاسی کارگردانی شده، ازآن خودسازی، عکاسی دیجیتال و نئوگوتیک ارائه شده است.
شایان ذکر است بهنام اعتمادی گرافیست, عکاس, نویسنده و شاعر جوان کاشانی که علاوه بر تألیفات، سوابق مدیریت مجموعه های هنری و فرهنگی مختلف تظیر کانون عکس انجمن سینمای جوان ایران در این شهرستان و همچنین کسب جوایز استانی و کشوری را نیز در کارنامه خود دارد پیش از این دو مجموعه شعر به نام های «شیرین نباش فرهادی نیست» و «بمان، قول می دهم برایت بهانه بگیرم» را به بازار نشر عرضه کرده که با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار