کد خبر: 872899
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
فرماندار ویژه کاشان خبرداد
معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان از برگزاری جلسات کمیته کار کمیسیون ماده ۵ در شهرستان کاشان خبر داد

حمیدرضا مومنیان در اولین جلسه برگزاری کمیته کار کمیسیون ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی معماری و شهرسازی در کاشان گفت: با توجه به جایگاه شهرستان کاشان از حیث تقسیمات کشوری بعنوان فرمانداری ویژه و برخورداری از ساختار کالبدی و شهرسازی منحصر بفرد و بافت وسیع با ارزش تاریخی آن و از سویی معضلات نوظهور شهری از قبیل حاشیه نشینی، ترافیک و .... و همچنین پویایی و توسعه مستمر و وجود پروژه های بزرگ و سرمایه گذاری هایکلان و نیاز به برگزاری جلسات مستمر این کمیسون و رفت و آمد به مرکز استان اهمیت تشکیل این کمیته در شهرستان را دو چندان نموده است .

وی در ادامه گفت : در راستای سیاست های دولت مبنی بر تمرکز زدایی و پیرو مذاکرات و رایزنی با مجموعه استانداری و اداره کل راه و شهرسازی و نهایتا دستور استاندار مقرر گردید کمیته کار کمیسیون ماده ۵ به کاشان محول و من بعد جلسات در شهرستان کاشان برگزار گردد.

فرماندار کاشان اظهار داشت : در کمیته کار کمیسیون ماده 5 بررسی های کارشناسی و فنی کلیه موارد شهرسازی به صورت کامل صورت گرفته و برای بخش اعظم درخواست ها تصمیم گیری شده و پس از آن برای تایید نهایی به کمیسیون ماده 5 در مرکز استان ارسال می گردد.

معاون استاندار در اولین جلسه این کمیته در کاشان که با حضور اعضا برگزار شد اظهار داشت: مسئولیت دبیرخانه این کمیته بر عهده اداره راه و شهرسازی کاشان و جلسات در فرمانداری ویژه کاشان برگزار خواهد شد و امیدواریم با استمرار تشکیل این جلسات ، شاهد کاهش مشکلات و سرعت عمل در عرصهمسئولیت های این کمیسیون در کاشان باشیم .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر