کد خبر: 872863
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی عنوان کرد
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکصد میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در روستاهای استان مرکزی پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکصد میلیارد ریال تسهیلات به طرح های اشتغالزایی در روستاهای استان مرکزی پرداخت شده است.

سعید فائض پور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی در جلسه کارگروه اشتغال روستایی شهرستان خمین اظهار داشت: اعتبار امسال استان مرکزی برای ایجاد فرصت های اشتغال در روستاهای این استان، مجموعا ۲۰۰میلیارد ریال بوده و سهم شهرستان خمین از این میزان بودجه، با توجه به قرار گرفتن در فهرست مناطق محروم و به دلیل بالا بودن نرخ بیکاری در این شهرستان، یکصد میلیارد ریال است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی افزود: رویکرد دولت دوازدهم بسط و توسعه طرح های اشتغالزا در روستاها بوده و استان مرکزی از ظرفیت و شرایط مطلوب برای ایجاد اشتغال روستایی برخوردار است.

فائض پور گفت: سرانه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در روستاها تا سقف هر نفر ۲۰میلیارد ریال است و متقاضیان برای دریافت تسهیلات طبق ضوابط و مقررات قانونی باید فرآیندهای لازم را دنبال کرده تا به بانک های مرتبط معرفی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی ادامه داد: در شهرستان خمین نیز به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده های متقاضیان به بانک ها معرفی شده اند که طبق ضوابط و قانون بانک های عامل در ارائه تسهیلات، مبالغ به آنها پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: باتوجه به رویکرد دولت در بسط و توسعه اشتغال روستایی کشور، یک و نیم میلیارد دلار تسهیلات با نرخ سود شش درصد مصوب شده تا به متقاضیان اشتغال در روستاها تعلق گیرد که امیدوایم با ابلاغ تسهیلات مطلوب به استان مرکزی، گام هایی موثر در اشتغالزایی و توسعه روستایی این استان برداشته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر