کد خبر: 872852
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بسته کشف شده در نجف‌آباد به هیچ وجه امنیتی، انفجاری، انتحاری یا تروریستی نبوده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در حاشیه رزمایش اقدام و عمل امنیت اجتماعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای افزایش تحرک و انتظامی استان، قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل تشکیل شده است که بتواند بر حسب ظرفیت موجود اقداماتی در انتظامی استان اصفهان داشته باشد.

سردار مهدی معصوم ‌بیگی با اشاره به همکاری خوبی که با دستگاه قضایی استان به خصوص دادستان اصفهان به وجود آمده است؛ بیان کرد: اولین مرحله از این قرارگاه امروز اجرایی خواهد شد، تمرکز کار بر کانون‌های جرم که از قبل شناسایی شده و کارهای اطلاعاتی آن انجام شده و اشراف کامل روی آن‌ها وجود دارد.

وی در خصوص اهداف این قرارگاه عنوان کرد: دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش نیز یکی دیگر از اهداف رزمایش امروز است، افزایش احساس امنیت عمومی مردم و کشف اموال سرقت شده از مردم نیز از دیگر اهداف این رزمایش است و چنانجه اراذل و اوباش کنار نکشند پلیس قاطعانه برخورد می کند .

معصوم‌بیگی با بیان این که در آستانه بازگشایی مدارس و آستانه ماه محرم هستیم، مطرح کرد: لازم بود تا والدین و دانش‌آموزان با خیال و آسودگی راحت‌تری سال تحصیلی را شروع کنند و شاهد امنیت بیشتر در بین مردم استان اصفهان باشیم، این رزمایش در سطح استانی دنبال می‌شود که بخشی از آن تمرکز بر شهرستان اصفهان است.

وی افزود: این رزمایش یک رزمایش جامع و کامل است که همه حوزه‌های مأموریتی را شامل می‌شود، از انتظام بخشی به بحث اجتماعی تا برخورد با عرضه مواد مخدر و اراذل و اوباش، این طرح تا روز جمعه به طور کامل ادامه خواهد یافت، البته در بعضی حوزه این طرح مستمر خواهد بود.

این مقام انتظامی در بخش دیگر با اشاره به کشف یک بسته مشکوک در نجف‌آباد تصریح کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارند و موارد مشکوک را به سرعت به نیروی انتظامی گزارش می‌دهند، یکی از شهروندان وظیفه‌شناس تماسی با مرکز فوریت‌های 110 برقرار کرد و گزارشی از یک شی مشکوک داد که خودرویی در مکانی پارک است و نگرانی‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران متخصص نیروی انتظامی و لشکر 8 نجف اشرف و گروه چک و خنثی در محل حضور یافتند و با توجه به اینکه در چنین مواقعی نیاز به بستن مکان برای حفظ جان مردم وجود دارد، این اتفاق افتاد و عملیات تخصصی انجام شد و مشخص شد این شیء یک شیء مشکوکی است و هیچ گونه موضوع انفجاری مطرح نیست.

فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح کرد: ممکن است در مواقعی مردم برحسب احساس وظیفه این موضوعات را گزارش دهند اما این مورد هیچ گونه موضوع انفجاری، انتحاری یا تروریستی نبوده است و صرفاً احساس وظیفه مسؤولانه یکی از شهروندان بوده است که از ایشان هم تشکر می‌کنیم.

معصوم‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: این شی مشکوک هیچ چیزی نبوده است، به لحاظ تخصصی وقتی با یک شی مشکوک روبرو می‌شویم باید به محلی خارج از کانون جمعیت منتقل شود و منفجر شود تا خطری برای مردم نداشته باشد، موضوع بسته مشکوک هیچ گونه مورد امنیتی نبوده است و مردم از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار