کد خبر: 872820
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
رئيس پليس پايتخت گفت: پليس و مجموعه پليس راهور با تمام توان براي آغاز سال تحصيلي جديد آماده است و با همكاري آموزش و پرورش سرويس‌هاي مدارس بايد ساماندهي شوند.
سردار حسين رحيمي صبح ديروز در ديدار با رئيس آموزش و پرورش تهران با تأكيد بر لزوم افزايش همكاري بين سازمان‌هاي مختلف افزود: ما با تمام توان براي سال تحصيلي آماده‌ايم و پليس در اين كار ارزشمند پاي كار بوده و تمام توانش را به كار خواهد گرفت. وي گفت: در بخش‌هاي مختلف انتظامي و ترافيكي از جمله تسهيل عبور و مرور و كاهش بار ترافيكي تأمين امنيت دانش‌آموزان و انجام آموزش‌هاي همگاني و ايمن‌سازي محيط‌هاي اطراف مدارس از سوي پليس تدابير ويژه‌اي انديشيده شده است.
 
رئيس پليس پايتخت با تأكيد بر لزوم ساماندهي سرويس‌هاي مدارس اظهار كرد: سرويس‌هاي مدارس علاوه بر اينكه از اطمينان بيشتري برخوردارند، قطعاً در كاهش بار ترافيكي نيز به ويژه در خيابان‌هاي اطراف مدارس و مراكز آموزشي تأثيرگذار خواهند بود. وي افزود: كلانتري‌ها با مدارس حوزه خود بايد تماس و تعامل داشته باشند و با تشريك مساعي و همفكري محيطي امن و آرام براي دانش‌آموزان فراهم كنند. همه تلاش‌مان بر اين است كه شرايطي فراهم كنيم تا موضوع تعليم و تربيت در فضايي امن و آرام و به دور از هرگونه تشويشي انجام شود.
  
كلانتري‌ها بايد مأمن و محل التجاي مردم باشند
رئيس پليس پايتخت شامگاه دوشنبه در بازديد از كلانتري گاندي گفت: كلانتري‌ها بايد مأمن و محل التجاي مردم باشند، به گونه‌اي كه مردم پليس را يار مهربان خود بدانند. سردار حسين رحيمي با تأكيد بر لزوم خدمت‌رساني سريع، دقيق و صادقانه به مردم بيان داشت: كسي كه به كلانتري مراجعه مي‌كند به طور حتم به دنبال احقاق حقي است كه از او ضايع شده است از اين رو بايد با آرامش و طمأنينه با آنان برخورد شود. وي افزود: كلانتري‌ها ويترين و نماد ناجا هستند تا آنجا كه عملكرد خوب آنها مي‌تواند عزت و اقتدار پليس را در منظر مردم ثبيت کند. اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: امروز نيروي انتظامي مورد وثوق مردم است و مردم به پليس اطمينان دارند و اينگونه است كه در همه حوادث و اتفاقات اولين گزينه‌اي كه به ذهن مردم متبادر مي‌شود، نام پليس و شماره سامانه 110 مي‌باشد، از اين رو بايد تلاش کنيم كه اين اطمينان و وثوق را با عملكرد خوب و به هنگام خود تقويت کنيم.
 
سردار رحيمي گفت: شك نكنيد كه ما خدمتگزار مردم هستيم و مهم‌ترين هدف ما خدمت‌رساني سريع و دقيق به مردم است و ايمان داريم كه خدمت به مردم و تأمين امنيت و آرامش آنان از بزرگ‌ترين عبادات است. وي عنوان داشت: كلانتري‌ها بايد مأمن و محل التجاي مردم باشند به گونه‌اي كه مردم پليس را يار مهربان خود بدانند و در مقابل لازم است كه كاركنان كلانتري با رعايت انضباط ظاهري و معنوي و با انگيزه آماده گره‌گشايي از مشكلات مردم و خدمت‌رساني به آنان باشند. فرمانده انتظامي تهران بزرگ تأكيد كرد: اگر بتوانيد حق مظلومي را از ظالمي بستانيد، مطمئن باشيد كه اجر شما در پيشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد بود و بركات آن در زندگي شما جاري و ساري خواهد شد. وي عنوان داشت: تلاش کنيد كه براي رضاي خداوند متعال خدمت کنيد و فراموش نكنيد كاري كه براي خدا باشد، خود خداوند اجر و پاداش آن را خواهد داد و چه چيز بهتر از رضايت الهي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار