کد خبر: 872811
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس:
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس به قانون مديريت خدمات كشوري اشاره كرد و افزود: اين قانون در زمان خودش مؤثر بود، اما در حال حاضر بسيار بي‌خاصيت شده و عين بي‌عدالتي است و نه تنها براي بهزيستي بلكه در سازمان‌هاي ديگر نيز موجب نارضايتي شده است.
عبدالرضا عزيزي در مراسم افتتاح 150 اورژانس اجتماعي در سراسر كشور گفت: متأسفانه در دهه‌هاي اخير شاهد افزايش چشمگير آسيب‌هاي اجتماعي در كشور بوده‌ايم و آمارها نشان مي‌دهد آسيب‌ها از تنوع زيادي برخوردار شده‌اند.
وي با بيان اينكه پيشگيري مقدم بر درمان است، افزود: هزينه پيشگيري يك سوم درمان است و تأثيري كه پيشگيري دارد 11 تا 30 برابر درمان است.
عزيزي در مورد درمان اعتياد و اهميت پيشگيري گفت: با امكانات دارويي كه در دنيا وجود دارد آمارهاي سازمان ملل نشان مي‌دهد كه موفقيت درمان اعتياد از40 به 20 درصد رسيده بنابراين براي پيشگيري بهترين كار اين است كه سازمان‌هاي تخصصي مانند بهزيستي خدمات مناسبي به مددجويان در جهت پيشگيري از آسيب اعتياد انجام دهند.  رئيس كميسيون اجتماعي مجلس به قانون مديريت خدمات كشوري اشاره كرد و افزود: اين قانون در زمان خودش مؤثر بود، اما در حال حاضر بسيار بي‌خاصيت و عين بي‌عدالتي است و نه تنها براي بهزيستي بلكه در سازمان‌هاي ديگر نيز موجب نارضايتي شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار