کد خبر: 872732
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
تعداد ۶۰۰ نفر مبلغ آقا و ۳۰۰ نفر از بانوان طی اعمال مراحلی گزینشی مختلف، و بر اساس نیازسنجی که در نقاط مختلف کشور صورت گرفته هریک به فراخور شرایط و وضعیت مورد نظر به شهر و یا روستایی اعزام می شوند.

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام اين خبر گفت: هر سال در آستانه ماه محرم تعداد قابل توجهی از مبلغین خانم وآقا جهت برگزاری برنامه های تبلیغی و مذهبی ازسوی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با همکاری سازمان تبلیغات استان و دفاتر ائمه جماعات به نقاط مختلف کشور اعزام می شود وزبان گویای مبلغان محرم الحرام در فرهنگ سازی دینی تاثیر عمیق بر افکار مردم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان بیان داشت: به همین جهت هم هرسال مجمع بزرگی با حضور مبلغین گزینش شده جهت اعزام، برگزار می شود تا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این مبلغان، راهنمایی ها و سفارشاتی نیز به آنها بشود تا بتوانند نسبت به ادای وظایف خود در حوزه تبلیغ بهتر عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۹۰۰ مبلغ جهت اعزام ازسوی اصفهان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: از این تعداد ۶۰۰ نفر مبلغ آقا و ۳۰۰ نفر از بانوان هستند که طی اعمال مراحلی گزینشی مختلف، و بر اساس نیازسنجی که در نقاط مختلف کشور صورت گرفته هریک به فراخور شرایط و وضعیت مورد نظر به شهر و یا روستایی اعزام می شوند.

وی مناطق تحت پوشش اصفهان جهت اعزام مبلغ را به غیر از شهرستان های استان اصفهان سایر استان های هم جوار نیز دانست و اظهار کرد: استان هایی همچون سیستان و بلوچستان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری نیز در این اعزام ها مد نظر قرار گرفته اند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار