کد خبر: 872706
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
در مراسمی که در خانه معلم اردبیل با حضور اعضای کار گروه سرویس مدارس استان اردبیل برگزار شد از آرم جدید سرویس مدارس رونمایی شد تا از اول سال تحصیلی سرویس مدارس با این آرم تردد کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مدیر انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم گفت: در کارگروه سرویس مدارس و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم بر این شد تا نسبت به ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب توسط سرویس مدارس برای دانش‌آموزان تلاش و همتی مضاعف انجام شود.

سلیم کنعان‌پور گفت: در بررسی‌های انجام شده در سال گذشته ما با 23 درصد افزایش خودرو در سطح مدارس و 31 درصد افزایش استقبال خانواده‌ها از سرویس مدارس روبه‌رو بودیم که امیدواریم این روند در سال تحصیلی جدید ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه در نیمه اول امسال دو بار کار گروه سرویس مدارس و ماده 18 حمل و نقل ویژه دانش‌آموزان برگزار شده است، گفت: ما در این جلسات تصمیم گرفتیم تا فعالیت خودروهای شخصی را در قالب سرویس مدارس ممنوع نکنیم اما این خودروها زیر نظر آژانس‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در مدارس پرجمعیت شهر اردبیل به ویژه 42 مدرسه‌ای که به مسؤولان استان معرفی شدند پلیس راهنمایی و رانندگی در نظم‌بخشی به ترددها و خط کشی و نصب علایم به همت شهرداری و پلیس راهور اقدامات خوبی انجام می‌شود گفت: انتظاری که ما از اولیا داریم این است که از سرویس‌های انفرادی برای فرزندان خود استفاده نکنند و به جای استفاده از خودروهای شخصی و انفرادی از خودروهای سرویس مدارس استقبال کنند.

کنعان‌پور با اشاره به رتبه دوم آموزش و پرورش استان در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: سرویس مدارس یکی از این شاخص‌های ارزیابی بوده که در این زمینه با اقدامات و فعالیت‌های خوب این شاخص ارتقا یافته است.

وی به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی با همت تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای رانندگان اشاره کرد و گفت: ما در مراسم رونمایی از آرم سرویس مدارس سعی کردیم تا یک مانوری را نیز برگزار کنیم تا سرویس مدارس توان خود را به نمایش بگذارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر