کد خبر: 872703
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل خبر داد
محمد خیرخواه بشر گفت: در 6 ماهه امسال میزان کشفیات مواد مخدر صنعتی شیشه 411 درصد در استان اردبیل افزایش یافته است.

محمد خیرخواه بشر در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: الگوی مصرف مواد مخدر صنعتی و پیشی گرفتن آن از مواد مخدر سنتی نشان می دهد که در همه حوزه‌ها ما با افزایش کشفیات روبه‌رو هستیم.

وی گفت: 643 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر نیمه صنعتی هیروئین را در سال جاری شاهد هستیم  به طوری که در تریاک نیز 18 درصد و هشیش 51 درصد کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به 17 درصد افزایش دستگیری توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: مجموع دستگیری‌ها ما به نسبت سال گذشته 126 درصد افزایش یافته است.

خیرخواه بشر با بیان اینکه در مجموع دستگیری‌ها اعم از قاچاقیچان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر 18 درصد در استان اردبیل با جهش دستگیری روبه‌رو هستیم، گفت: در بحث انهدام باندهای مواد مخدر نیز در سال جاری 4 درصد رشد را شاهد هستیم.

وی با یادآوری اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر با شماره تلفن‌های 130 به طور مستقیم، 110 و 197 آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، گفت: ما بیشتر عملیات‌هایمان را با بررسی‌های همه‌جانبه بر اساس گزارش‌های مردمی انجام می‌دهیم و امیدواریم همچنان مردم را در کنار خود ببینم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل کنترل فضای مجازی، الگودهی به فرزندان، آگاه‌سازی آنها و استفاده از نظرات و پیشنهادات اعضای خانواده را از جمله توصیه‌های مهم برای تک تک اعضای خانواده به ویژه والدین بیان کرد و گفت: ما باید فرزندانمان را در همه زمینه‌های زندگی همراهی کنیم تا مبادا عده‌ای در فضاهای مجازی سعی کنند تا فرزندانمان را دچار  انحراف کنند

خیرخواه بشر با بیان اینکه بسیاری از تبلیغات ماهواره‌ای، کذایی و غلط است، گفت: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه ترک‌ناپذیر است و امکان ندارد کسی بتواند از دام هلاکت‌بار این مواد مخدر صنعتی نجات پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر