کد خبر: 872592
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
سخنگوي كاخ سفيد مجدداً تأكيد كرد كه دولت ترامپ مصمم است تا امريكا را از توافق آب‌وهوايي پاريس خارج كند، مگر آنكه شاهد تغيير در شرايط اين پيمان و ايجاد مشوق‌هاي بيشتر براي امريكا باشيم.
به گزارش سي‌ان‌ان، سخنگوي كاخ سفيد تأكيد كرد: دونالد ترامپ همچنان مصمم است تا امريكا را از پيمان آب‌وهوايي پاريس خارج كند، مگر آنكه تغييرات جدي در ساختار اين پيمان ايجاد شود.
اين اظهارات پس از آن از سوي كاخ سفيد ارائه شد كه يك ديپلمات اروپايي اعلام كرد مواضع امريكا در قبال پيمان آب‌وهوايي پاريس نسبت به قبل تعديل شده است.
دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتي خود پيش از پيروزي در انتخابات رياست‌جمهوري امريكا وعده داده بود كه امريكا را از پيمان آب‌و‌هوايي پاريس خارج مي‌كند. در صورتي كه دولت امريكا نسبت به خروج از پيمان آب‌وهوايي پاريس صرف‌نظر كند يك عقب‌نشيني بزرگ و شكست قابل‌توجه براي ترامپ در عمل به وعده‌هاي انتخاباتي خود محسوب شده و عملاً يك گام براي نزديك شدن به دموكرات‌ها محسوب خواهد شد.
لينت‌ سي والترز سخنگوي كاخ سفيد اعلام كرد است كه هيچ تغييري در مواضع كاخ سفيد در قبال پيمان آب‌وهوايي پاريس ايجاد نشده است.  وي ادامه داد: همانگونه كه پيشتر رئيس‌جمهور امريكا به طور واضح اعلام كرده است امريكا در حال خروج از پيمان پاريس است، مگر آنكه شاهد تغيير در شرايط اين پيمان و ايجاد مشوق‌هاي بيشتر براي امريكا باشيم.  جان كوپويت، مدير بخش سياست‌هاي جهاني آب‌وهوايي در مؤسسه سيرا كلاپ معتقد است اميدوار بوديم پس از دو طوفان پي‌در‌پي هاروي و ايرما كاخ سفيد به اهميت مقابله با تغييرات اقليمي و آب‌وهوايي پي برده باشد.
وي ادامه داد: با تأكيد مجدد كاخ سفيد بر تغيير نيافتن مواضع امريكا در قبال پيمان پاريس و اصرار امريكا بر خروج از اين پيمان همه آنهايي كه فكر مي‌كردند با وقوع دو طوفان كاخ سفيد مواضع خود را تغيير خواهد داد، بايد در نگاه خود تجديدنظر كنند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار