کد خبر: 872517
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام ۱۰ هزار مبلغ از سوی دفتر تبلیغات در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد گفت: مبلغان تا چندی دیگر عازم به استان ها و شهرها خواهند بود که باید نسبت به تبیین معارف اهل بیت(ع) و پاسخگویی به شبهات اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید براینکه نکات تبلیغی طلاب باید در زمینه مقوله راهبردی جمعیت هم باشد، ادامه داد: اگر این روند جمعیت ادامه پیدا کند در آینده مخاطرات، امنیتی، سیاسی و اجتماعی خواهیم داشت از این رو اهمیت مسأله جمعیت باید برای جامعه تبیین شود تا شاهد جلوگیری از این خطرات باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: مأموریت این همایش عمدتا عطف توجه به مخاطرات روند کنونی جمعیت است و امیدواریم که حاصل این همایش توجه جدی حوزویان و مسؤولان به این مسأله باشد.

وی افزود: کارگروهی ذیل شورای هماهنگی نهادهای حوزوی با عنوان حوزه و جمعیت شکل گرفته که با حضور نهادهای حوزوی و کارشناسان جمعیت در حال فعالیت است که پذیرای اندیشه ها و ایده های طلاب و فضلا خواهیم بود.

روستا آزاد با بیان این که دبیرخانه کارگروه در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلغات مستقر است، اظهار کرد: بر اساس تأکیدات رؤسای مراکزی حوزوی این مقوله نیازمند تحقیقات و بررسی های دقیق و عمیق است تا شاهد تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: محتوای دوم ناظر به سیاست های حوزه و مطالبات از مراکز نظام و برنامه های کلان حوزه در زمینه جمعیت است که از سوی آیت الله اعرافی ارائه می شود، درپایان نیز حضرت آیت الله العظمی سبحانی درباره نگاه اسلام به تحدید نسل و اهمیت جمعیت سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار