کد خبر: 872503
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
فرماندار کاشان از راه اندازي چهار فاز نیروگاه خورشیدی در کاشان خبر داد. رجبعلی قاسمی گفت: این نیروگاه برق یک چهارم شهر را تأمین می‌کند.

وي ضمن تأکید بر گرایش به سوی انرژی خورشیدی به جای انرژی فسیلی افزود: مشکلات متعدد زیست محیطی در منطقه، استان و کشور وجود دارد که برخی از آن‌ها به معضل تبدیل شده است.

قاسمي ادامه داد: مردم کاشان حقیقتا در حفظ محیط زیست تلاش زیادی می‌کنند در حالی که در قانون اساسی نیز حفظ محیط زیست وظیفه عمومی بوده و تنها دولت در این زمینه وظیفه ندارد.

معاون فنی حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت حفاظت محیط زیست در شهرستان کاشان با بسیاری از استان‌های دیگر قابل مقایسه است افزود: از آنجا که کاشان شهری صنعتی است برای حفاظت محیط زیست به مراتب باید تلاش زیادتری کرد که کاشان و مردم این خطه در حفاظت محیط زیست تلاش می‌کنند.

قاسمی ضمن اشاره به ایجاد بخش HSE در واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: سطح فرهنگ زیست محیطی مردم نسبت به 30 سال قبل بسیار بالاتر رفته است و لذا ما صنعتی را می‌خواهیم که آلودگی نداشته باشد در حالی که هیچ کشوری بدون صنعت نمی‌تواند زندگی کند و این موضوع همان توسعه پایدار است که علاوه بر اقتصاد به اجتماع و محیط زیست نیز توجه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار