کد خبر: 872501
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
معاون شبکه مخابرات منطقه گلستان از بازسازی و نوسازی زیرساختهای ارتباطی در حوزه مخابرات استان خبر داد.

حمید ذبیحی با بيان اينکه ارتقاء زیرساختهای ارتباطی استان گلستان در درراستای اهداف برنامه تحول مخابرات ایران انجام می گیرد گفت: با بازسازی ، نوسازی و ارتقاء زیرساختهای ارتباطی در استان گلستان می توانیم نسبت به ارائه خدمات به روز و با کیفیت به هم استانی ها اطمینان داشته باشیم .

وي با اشاره به اجرای پروژه IPNI افزود: این پروژه با تامین IP مورد نیاز، بستری مناسب برای شبکه انتقال به وجود خواهد آورد و زمینه لازم برای انتقال هرگونه اطلاعات اعم از VOICE، DATA و MEDIA را تامین می نماید.

ذبيحي گفت: برای داشتن شبکه دسترسی سریع در استان نیازمند امکانات و تجهیزاتی هستیم که در قالب این پروژه تامین شده و درحال اجرا است.

معاون شبکه مخابرات منطقه گلستان این نوید را به هم استانی ها داده است که با اجرای این طرح شهروندان گلستان می توانند خدمات بهترو باکیفیت تری را دریافت نمایند.

وی همچنين از اتمام فاز اول این پروژه سخن گفت و افزود: با پایان یافتن فاز دوم آن ، انشاءالله تا پایان سال می توانیم از آن بطور کامل بهره برداری نماییم.

ذبیحی همچنین از اجرای طرح OTN نیز سخن گفت و اضافه کرد : با راه اندازی آن پهنای باند مورد نیاز مسیر انتقال ، سه نقطه اصلی استان فراهم می شود و علاوه برآن پهنای باند مورد نیاز FCP ها و اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل نیز کاملا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی درخصوص اجرای پروژه FTTH نیز گفت: در راستای نیل به اهداف " ره نگاشت " و تبدیل به یک شرکت تمام IP ، جایگزینی فیبرنوری به جای سیم مسی و استفاده از تکنولوژی فیبر جهت انتقال داده در نقاط شهری در دستور مخابرات منطقه گلستان قرار گرفته که درسال گذشته با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان این پروژه آغاز به کار کرده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار