کد خبر: 872480
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
قهرمان نونهال اسلامشهری :
قهرمان نونهال اسلامشهری درمسابقات کشوری بد مینتون که عنوان قهرمانی این رشته ورزشی را بدست آورده ، از مسئولین می خواهد که به قهرمانان کم سن و سال هم توجه کنند .

 کسب عنوان قهرمانی  دختر نونهال اسلامشهری  در مسابقات  کشوری بدمینتون که با افتخار برای چند مین بار رتبه برتر کشوری را بدست آورده و بعنوان نابغه و پدیده  این رشته ورزشی   شناخته شده بهانه ای شد تا  پای درد دل وصحبتهای بی ریا وکودکانه وی بنشنیم ، که بخشی از این صحبتها را در زیرمی خوانید:   

مبینا ندایی که به لقب نابغه نونهال بدمینتون اسلامشهری شناخته شده ، دررقابتهای نونهالان کشوردررشته بدمینتون توانست مقام قهرمانی کشوررا کسب کند، ازکمبود امکانات و عدم توجه مسئولین گلایه کردودرخواست رسیدگی بیشتر متولیان ورزش به  ورزشکاران را دارد.

مبینا 12ساله که باکسب مدال قهرمانی این دوره از مسابقات به عنوان یکی از نخبگان بدمینتون کشور تحسین بسیاری از اهالی ورزشی را برانگیخت ،دانش آموز کلاس ششم ابتدایی است .

وی که کاپیتان تیم بدمینتون استان تهران شناخته شده ،موفق شد در مسابقات نونهالان کشوردر قالب تیم 6نفره استان تهران به مقام قهرمانی کشور دست یابد.  

این نونهال اسلامشهری طی گفت و گویی با خبرنگارما اظهار کرد:شش سال است که به طور مداوم ورزش می کنم وطی 4سال  گذشته هم نفر اول  نونهالان کشور در رشته بدمینتون شدم ودر رده آموزشگاه های ابتدایی هم مقام اول کشور را به دست آوردم.

مبینا که در مدارس ایران تایر ودکتر کیهانی  اسلامشهر تحصیل کرده، بیان کرد: از مدیر مدرسه خیلی تشکر می کنم که اینقدر به ورزش اهمیت می دهد وبچه هایی که مقام می آورند را مورد تشویق وتجلیل قرار می دهد.

قهرمان نونهال اسلامشهری ،افزود:ما ورزشکاران ازمسئولین شهرستان انتظار داریم که ، قهرمانان  و بخصوص بچه هایی که مقام ومدال می آورند را مورد توجه قرار دهند، از آنها تجلیل کنند ،چون ماهر مقامی که می آوریم افتخارش برای شهرستان است وباید کاری کنند که ما دیده شویم وبه شهرهای دیگر بفهمانند که ماهم بچه های قهرمان داریم.

وی ضمن تاکید بر ادامه تحصیل خود در کنار ورزش قهرمانی، تصریح کرد:برای من از همه مهمتر سلامتی  جسم و روح  ، بعد درس و سپس ورزش است وسعی میکنم با بیش تر درس خواندن لطمه ای به درسم وارد نشود ودرعین حال بتوانم به تمرینات هم بپردازم وباورزش همیشه سالم بمانم.

مبینا درباره حضوردر اردو ها ودوری ازخانواده گفت: درست است که برای شرکت درمسابقات شهرهای دیگروتمریناتم ازخانواده دور هستم، ولی  با تلاشی که می کنم ومقام به دست می آورم وخانواده ام را خشنود  وراضی می بینم، این دلتنگی ها ، سختیها و دوری راه،  را  برایم شیرین می سازد.

قهرمان نونهال اسلامشهری از بچه های هم سن وسالش خواست تا ورزش نمایند واز این شاخه به آن شاخه نپرند واگر به رشته ورزشی خاصی علاقه مند هستند درهمان رشته ورزشی فعالیت کننند تا موفق شوند.

مبینا که قرار است درلیگ دسته یک کشور بازی کند ،  افزود: تابه حال در لیگ دسته دوکشور بازی می کردم ومقام ها ومدال های فراوانی را بدست آورده ام وپس از کسب قهرمانی کشور درمسابقات استان سمنان،قرار است در لیگ دسته یک کشور بازی نمایم.

وی ضمن قدر دانی از پدرومادرش،خاطر نشان کرد:اولین وبهترین مربی من در زندگی و ورزش دررشته بدمینتون مادرم ، خانم ممتازی بوده که خودش دارای چندین دوره قهرمان کشوراست وبعد از آن ازمربی دیگرم خانم فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور ،تشکر می کنم که زحمات زیادی برایم کشیده اند تا من به این جایگاه برسم.

مبینا ندایی  علی رغم  داشتن سن کم  با اراده ای استوار و عزمی راسخ هرروز در ورزشگاه های مجموعه ورزشی شیرودی تهران  ، سالن فدراسیون بدمینتون تهران و سالن حضرت زینب (س) اسلامشهر، با پشتکار فراوان تمرین  می کند وخودش را برای مسابقات جهانی آماده می سازد .

 
 

 گفتگو و تهیه  گزارش از اسلامشهر- بهاره عشقی صابر 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر