کد خبر: 872478
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه اسلامشهر:
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه سیدالشهداءاسلامشهر گفت: 8 سال دفاع مقدس ملت ایران ، تمام معادلات سیاسی و نظامی دشمنان نظام برعلیه کشور ما را برهم زد .

علی اکبر جهانی نژاد در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر ،با اشاره به آثار دوران دفاع مقدس ، اظهار داشت :  8 سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر استکبار جهانی وهم پیمانان  آنها ، تمام معادلات و محاسبات  سیاسی و نظامی دشمنان  نظام  برعلیه کشور ما را  برهم زد.

جهانی نژاد  بیان کرد:بزرگداشت هفته دفاع مقدس  باعث شده تا گزینه های نظامی  روی میز  دشمنان  برعلیه کشورما  ، سالها  خاک بخورد و این هفته با عزت و اقتدار  و صلابت ملت ایران  گره خورده و یاد آور ایثارگریها ، رشادتها ، از خودگذشتگیها  و مقاومت  مردم غیور  ایران اسلامی  است .

جانشین فرماندهی  سپاه ناحیه مقاومت سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر،افزود:ما در هفته دفاع مقدس  بدنبال این هستیم که  تا فن آوریهای بدست آمده از دوران دفاع مقدس از لحاظ فرهنگی ، معنوی ، نظامی ، اجتماعی ، دفاعی و... به نسلهای گذشته یاد آوری کنیم و به نسلهای  جوان  نشان دهیم .

وی با اشاره  به فرمایشات مقام معظم رهبری  ، تاکید کرد: راهیان نور یکی از فن آوریهای است ،که باید به بهترین وجه  از آن استفاده کرد و جوانان این سرزمین را با دستاوردها  دوران دفاع مقدس در ابعاد گوناگون  آشنا  کرد .

جهانی نژاد  ، تصریح کرد: زمانی که داخل جنگ بودیم ،از کیان و سرزمین و نظام  و اسلام  دفاع می کردیم ، اما وقتی که از آن فاصله گرفتیم ابعاد مختلف دفاعی ، فرهنگی و اجتماعی و... برایمان   تازه برایمان ملموس  شده و  باید نسلهای بعداز جنگ را با دستاورهای آن آشنا سازیم .

وی بیان کرد: آموزشهای دوران دفاع مقدس به گونه ای بود که ما 8سال  در مقابل چندین کشور  ایستادیم وپای آرمانهایمان مقاومت کردیم  و اگر امروز درهندسه جغرافیایی آسیایی جنوب غربی بدست می آوریم  به برکت همان رشادتها و خون شهدا است .

رئیس ستاد  بزرگداشت هفته دفاع مقدس  سپاه اسلامشهر ،با اشاره به ضرورت و اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، افزود: هفته دفاع مقدس فرصت  و زمان  مناسبی برای  پاسخگویی به سئوالات و شبهات  و ابهامات  جوانان و نوجوانان  و نسل های بعدی کشورو کسانی که تنها جنگ را  از طریق  کتابها و تلوزیون و رسانه ها متوجه شده اند وانتقال فرهنگ  ایثار و مقاومت به  آنها  است .

وی  با تاکید به سخنان فرمانده هوا وفضا ی سپاه ،گفت :ما جنگ طلب نیستیم  وبدنبال جنگ هم نیستیم  ، ولی برای اینکه  جنگی به ما تحمیل نشود و ضعیف فرض  نشویم  باید اقتدار  نظامی داشته باشیم .

این مقام مسئول  تاکید کرد: هدف  ستادهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور ، این است که  ما مفاهیمی را که8 سال به خاطر  آنها ایستادگی و مقاومت  کردیم را  به نسل حاضر منتقل   کنیم تا آنها هم افرادی مقاوم و ایثارگر  و فداکار  شوند.

وی افزود:  ما باید  نسل های  جوان و اینده این سرزمین را  با تدبیر ، انقلابی ، اندیشمندومقاوم تربیت کنیم  و وقتی اینها در  یک بسته قرار گیرد  ،که  دقیقا" مصداق آن دردفاع مقدس وجود دا شته است .

اجرای350 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع  مقدس در شهرستان اسلامشهر

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود ، با بیان عناوین روزهای هفته دفاع مقدس، اظهارداشت:به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس  بالغ بر 350 ویژه برنامه با همکاری و مشارکت ارگانها و نهادها ، حوزه ها و پایگاههای مقاومت  و کانونها و اقشار مختلف مردم   در سطح  شهرستان اسلامشهر به اجرا در خواهد آمد .

وی بیان کرد:ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با فضا سازی وایجاد ایستگاههای صلواتی  در معابرعمومی آغازمی شود وبا برنامه ریزی های صورت گرفته روز پنجشنبه  سی ام شهریورماه   مجمع  عالی اندیشه ورزی بسیجیان ،تجلیل  ازبرترینهای بسیج در جشنواره مالک الشتر و تجمع حماسی گردانهای مردم پایه بسیج و یگانهای  نمونه نیروهای نظامی و انتظامی  شهرستان ورژه  خودروئی اقتدار در سطح شهرستان  به نمایش  در خواهد آمد.

 جهانی نژاد  تاکید کرد:با توجه به تقارن یافتن هفته  دفاع مقدس با  دهه اول  ماه محرم الحرام و ایام سوگواری اهل بیت (ع) مراسم  شیر خوراگان حسینی  با حضور بانوان بسیجی در سالن 9دی  سپاه  برگزتار می شود .

وی با اشاره به اهم برنامه های این هفته ، گفت:برپایی نمایشگاه  بهشت بین الحرمین  در شهرک امام حسین(ع) ، دیداروسرکشی ازخانواده های معظم شاهد و ایثارگر،افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی ،برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان  پایگاههای مقاومت بسیج ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان  از جمله ویژه برنامه های متمرکز در سطح شهرستان اسلامشهر است .

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس سپاه سیدالشهداء اسلامشهر، خاطر نشان کرد: حضور منسجم  بسیجیان درمصلاهای نماز جمعه  شهرستان ، سخنرانی فرماندهان سپاه و بسیج درمراسم نماز جمعه ،  غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ، برگزاری یادواره های  شهدای محلات و اجرای ویژه  برنامه  آبروی محله  ودهها برنامه  فرهنگی  سیاسی ، مذهبی و.... در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس   به اجرا در خواهد آمد .

 انتهای پیام /      

                             

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر