کد خبر: 872455
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
اختصاص 192 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای سرویس مدارس در سنندج
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سنندج از اختصاص دادن 192 اتوبوس و مینی‌بوس برای سرویس‌دهی مدارس در سنندج خبر داد و گفت: امسال 171 دستگاه مینی‌بوس و 22 دستگاه اتوبوس برای سرویس دهی مدراس اختصاص یافته است.

شکور صلواتی در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج در راستای ارائه خدمات شایسته به دانش‌آموزان با بهره‌گیری از تمام توان خود و با همکاری بخش خصوصی همچون سنوات گذشته برای خدمت‌رسانی به مدارس و دانش‌آموزان آمادگی کامل را دارد.

وی از اختصاص 192 دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس برای سرویس‌دهی به مدارس خبر داد و گفت: 171 دستگاه مینی‌بوس از این تعداد زیر نظر سازمان در قالب هشت شرکت و 22 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی مدارس اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به تشکیل کمیته نظارت از سوی فرمانداری و تعیین نرخ سرویس مدارس این کمیته در هر ماه نسبت به بازدید از مدارس سطح شهر و کنترل نحوه خدمات‌دهی و پرداخت حق سرویس از سوی مدارس اقدام خواهد کرد.

صلواتی همچنین از افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و گفت: برای مدارسی که از شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند 10 درصد و مدارسی که تمام طول هفته فعالیت دارند 12 درصد افزایش نرخ براساس مصوبه اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: با توجه به اعلام دستور العمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص ثبت نام تمام سازمان‌های اتوبوسرانی سراسر کشور در سامانه سوخت وزارت کشور و لزوم فعال‌سازی کارت سوخت تمامی اتوبوس و مینی‌بوس برای عرضه گازوییل در جایگاه‌های سوخت سطح شهر تاکید کرد.

وی افزود: اختصاص گازوییل براساس پایش پیمایش نسبت به انجام مراحل اداری و ثبت نام و فعال نمودن کارت سوخت 117 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و دولتی شامل 68 دستگاه خصوصی و 49 دستگاه دولتی و 9ذدستگاه میدلباس و مینی‌بوس این سازمان صورت گرفته و از این پس تمام اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از جایگاه‌های سوخت سطح شهر سنندج با هماهنگی شرکت نفت منطقه‌ای استان کردستان اقدام به سوخت‌گیری خواهند کرد.

صلواتی با اشاره به اینکه با اجرای این دستورالعمل به هیچ یک از خودروهای دیزلی سازمان در واحد موتوری سوخت تحویل داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این مهم موجل کاهش هزینه های سازمان اتوبوسرانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با همکاری راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته را به دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ارائه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر