کد خبر: 872452
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان :
عملیات احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع جنب بوستان کوثر در دست اجراست.

به گزارش جوان آنلاین ، به نقل از روابط عمومي منطقه ۱۰ شهرداري اصفهان، مهندس عبدالرسول امامي با اشاره  به حركت توسعه شهري و با اجراي پروژه هاي محله محورکه دراولویت برنامه وچشم اندازاین مدیریت قراردارداظهار كرد.: با توجه به اینکه در مناطق محروم به دلیل تراکم جمعیتی بالا سرانه های ورزشی بسیار پایین است  واین شهرداری اهتمام جدی درراستای کاهش کمبودهای این منطقه گامهای خوب وبلندی بر داشته است.

شهردار منطقه ۱۰ اصفها ن رفع محرومیت از محله  های کم برخوردار و محروم را در اولویت فعالیت های این شهرداری بر شمرد وبیان نمود : عملیات اجرایی فرهنگسرای حصه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال برای افزایش سرانه فرهنگی منطقه  رادر دست اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه احداث زمین های ورزشی روباز، مجموعه های فرهنگی وخیابان سازی ها نیز در راستای رفع محرومیت ازاین منطقه انجام می شود، افزود:  در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان سبدی از پروژه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفته است وسعی بر آن است ، نقاط ضعف و کمبودهای محله های منطقه راسرعت بخشیم.
امامی اظهارکرد: در این منطقه زمین های بایر بسیار زیاد بود، اما با توسعه  شهر وساخت وسازها، زمین های خاکی رو به کاهش است.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ابراز نمود: در این راستا عملیات احداث فرهنگسرای حصه در بزرگراه شهید اردستانی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع بعد از خیابان شهید رئیسی جنب بوستان کوثر در دست اجراست.

منطقه ۱۰ یکی از پرجمعیت ترین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان است که در آن محله های نیمه برخورداری وجود دارد به همین منظور برای ارتقا پویایی منطقه و شهروندان باید سرانه فرهنگی آن افزایش یابد.

وی  افزود: مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ظرف یکسال آینده تکمیل می شود.

امامی در ادامه به آسفالت معابر منطقه اشاره نمود و عنوان کرد: آسفالت معابر اصلی خیابان های فرسان در خیابان عسگریه، خیابان امامزاده ابراهیم در خیابان مصلی، خیابان امامزاده اسحاق در خیابان پروین و خیابان گلستان در خیابان عسگریه تکمیل شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار