کد خبر: 872410
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردی ميانسال بعد از قتل پسرش با شليك گلوله جسد او را داخل چاه دفن كرد تا راز جنايتش بر ملا نشود، اما دچار عذاب وجدان شد و پليس را از ماجرا با خبر كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21:45 شامگاه شنبه، 25 شهريورماه مردي با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و مدعي شد كه پسرش را با شليك گلوله به قتل رسانده است. بعد از ثبت حرف‌هاي اين مرد مأموران كلانتري 170 كهريزك براي بررسي ادعاي اين مرد راهي‌خانه‌اش در قاسم‌آباد شده و مرد 49 ساله را كه ناصر نام داشت، بازداشت كردند. او گفت: دو روز قبل پسر 25 ساله‌ام را كه مهدي نام داشت با شليك گلوله به قتل رساندم و جسدش را داخل چاه انداختم، اما عذاب وجدان رهايم نمي‌كرد به خاطر همين با پليس تماس گرفتم. بعد از طرح اين ادعا تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي به دستور قاضي در محل حاضر شده و در اين باره تحقيق كردند. ناصر وقتي مورد بازجويي قرار گرفت اطلاعات بيشتري از رفتار پسرش در اختيار پليس گذاشت.
 
او گفت: پسرم از 12 سالگي خيلي عصبي شد و مدام من، همسر و دخترم را اذيت مي‌كرد. در اين چند سال اذيت‌هاي‌ او بيشتر شد، به طوري كه هيچ كدام از اعضاي خانواده توان كنترل رفتار او را نداشتيم. او نه تنها ما را كتك مي‌زد بلكه با همسايه‌ها و اهالي محل هم درگير مي‌شد و آنها را اذيت مي‌كرد و كتك مي‌زد. هر چه تلاش كردم نتوانستم پسرم را از رفتارش منصرف كنم، به خاطر همين شش‌ماه قبل تصميم به قتل او گرفتم. براي اين كار يك اسلحه كمري خريدم. متهم در شرح حادثه گفت: من كارگر ساختماني هستم. عصر روز 23 شهريورماه وقتي كارم در ساختمان تمام شد و كارگران محل را ترك كردند مهدي را به ساختمان كشاندم و او را به لبه چاه ساختمان بردم و او را با شليك دو گلوله به قتل رساندم. بعد جسدش را داخل چاه انداختم و روي آن را پوشاندم و به خانه‌ام رفتم. بعد از حادثه اما عذاب وجدان به سراغم آمد و به پليس خبر دادم.  با نشاني‌هايي كه متهم در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان همراه امدادگران آتش‌نشاني راهي ساختمان در حال ساخت در شور‌آباد شده و جسد پسر جوان را كشف كردند.  سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني تحقيقات از متهم در جريان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار