کد خبر: 872405
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
محمد، عامل قتل بنيتا، دختربچه هشت‌ماهه با رأي قضات شعبه نهم دادگاه كيفري يك استان تهران به قصاص و مهدي متهم رديف دوم به حبس محکوم شد. ‌تحقيقات از دو متهم ديگر پرونده در جريان است.
محمد، عامل قتل بنيتا، دختربچه هشت‌ماهه با رأي قضات شعبه نهم دادگاه كيفري يك استان تهران به قصاص و مهدي متهم رديف دوم به حبس محکوم شد. ‌تحقيقات از دو متهم ديگر پرونده در جريان است.
 
به گزارش خبرنگار ما، چهار متهم اين پرونده جنجالي هفته گذشته در شعبه نهم دادگاه كيفري يك استان تهران به صورت علني در دو جلسه محاكمه شدند. محمد به اتهام قتل عمد، مهدي به اتهام معاونت در سرقت، احسان به اتهام خريد و فروش مواد مخدر و تحصيل مال مسروقه و احمد به عنوان مطلع در جلسه دادگاه حاضر شده بودند. در جلسه رسيدگي به پرونده اولياي‌دم در خواست قصاص در ملأ‌عام را براي عاملان حادثه مطرح كردند. متهمان حادثه اما اتهام خود را انكار كرده و قتل طفل هشت ماهه را به گردن هم انداختند.
 
 هيئت قضايي بعد از شور محمد را به خاطر قتل عمد به قصاص و براي ديگر جرائم ارتكابي به زندان، شلاق و تبعيد محكوم كرد. رأي دادگاه را روز گذشته محسني اژه‌اي، سخنگوي قوه‌قضايي در نشست خبري خود اعلام كرده و گفت: پرونده براي صدور رأي ديگر متهمان با توجه به شبهات موجود به دادسرا ارجاع داده شد تا در اسرع وقت رسيدگي شود.
 
اين پرونده از ظهر روز 29 تيرماه امسال همزمان با طرح شكايت سرقت خودروي پرايدي همراه دختر بچه هشت‌ماه‌‌اي در مشيريه تهران تشكيل شد و در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت. مأموران در بررسي‌هاي تخصصي به رد پاي دو متهم سابقه‌دار به نام‌هاي محمد و مهدي رسيدند كه روز حادثه خودرو را همراه بنيتا سرقت كرده بودند. در نهايت متهمان شش‌روز بعد از حادثه بازداشت شدند و مأموران جسد بي‌جان بنيتا را داخل خودروي پرايدي كه متهمان در يكي از خيابان‌هاي پاكدشت رها كرده بودند، كشف كردند. دو متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كردند و سرانجام محمد به اتهام قتل عمد و مهدي به اتهام معاونت در سرقت مجرم شناخته شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار