کد خبر: 872329
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
در آستانه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کاشان با اجرای برنامه های متنوع به استقبال روز آتش نشانی و ایمنی می رود.
سید مهدی مجد الاشرافی به تشریح برنامه های هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی پرداخت و بیان کرد: در سال اول جنگ تحمیلی و در روز هفتم مهرماه تعداد زیادی از دلیر مردان آتش نشانی در پالایشگاه نفت آبادان برای دفاع از سرمایه های ملی ایران اسلامی جان عزیز خود را خالصانه در طبق اخلاص گذاشته و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند که این روز برای یاد و خاطره آن بزرگ مردان و همچنین به پاس اهمیت ایمنی و آتش نشانی روز آتش نشانی و خدمات ایمنی نامگذاری شد.
وی با تاکید بر جایگاه حساس و مهم سازمان آتش نشانی در جامعه بیان کرد: هفت مهر بهانه ای است که نسبت به ترویج فرهنگ ایمنی در سطح جامعه و شناساندن شغل آتش نشان و جایگاه سازمان آتش نشانی تاکید کنیم و در همین راستا برنامه های متنوعی برای این هفته در نظر گرفته ایم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ادامه داد: زیارت حرم مطهر سلطان علی بن محمد باقر(ع)، غبارروبی مقبره شهدای گمنام و شهدای دفاع مقدس ، دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان و همچنین دیداربا اعضای شورای اسلامی شهر، اجرای مانورعملیاتی توسط ماموران سازمان در مراکز تجمعی(پارک ها و مدارس)، معرفی کارمندان نمونه سال سازمان آتش نشانی، آیین تکریم از بازنشسته های سازمان، ساخت مستند و کتاب خاطرات آتش نشانان بازنشسته ، تجلیل از فرزندان نمونه تحصیلی کارکنان آتش نشانی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.
مجد الاشرافی با اشاره به اینکه زنگ ایمنی در مدارس شهرستان نواخته می شود، اظهار کرد: این آیین در مدارس شهرستان روز هفتم مهر ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
وی افزود: چاپ پوستر ویژه هفتم مهر و انتشار ویژه نامه اختصاصی سیلک برای روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی، ارتباط خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد یکساله سازمان آتش نشانی، حضور یکپارچه ماموران آتش نشانی در نماز سیاسی عبادی جمعه هفتم مهرماه، دیدار با سالمندان آسایشگاه گلابچی و همچنین دیدار با کودکان سرطانی، اجرای مسابقات ورزشی، اهدای خون  توسط آتش نشانان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه روز ملی آتش نشان امسال با ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) همزمان شده است، تصریح کرد: با هدف آموزش های ایمنی به هیئت های مذهبی نشست های متعددی با آنان برگزار شده است و همچنین با فرارسیدن ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و آیین یادبود شهدای آتش نشان به ویژه شهدای حادثه پلاسکو نیز در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی و خدامات ایمنی شهرداری کاشان برگزار خواهد شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر