کد خبر: 872290
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
اداره کل حمل ونقل جاده ای گلستان
ریس اداره ماشین الات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای گلستان ازفرسودگی 30 درصد ناوگان وتجهیزات راهداری استان خبر داد

​رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد که 30 درصد ناوگان و تجهیزات راهداری استان برابر با 72 دستگاه، دارای نقص فنی هستند که نیمه فعال شده اند و به نوسازی نیاز دارند."یعقوبعلی تبرائی"  گفت: برای نوسازی این تعداد ناوگان و تجهیزات به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی،تعداد ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان را، 285 دستگاه نام برد و افزود: این دستگاهها شامل 42 دستگاه ماشین آلات سبک، 85 دستگاه نیمه سنگین، 76 دستگاه سنگین و 82 دستگاه تجهیزات می شود.

تبرائی ادامه داد: در سال جاری 10 میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی ناوگان و تجهیزات راهداری ابلاغ اعتبار شده که تاکنون 20 درصد آن احتصاص یافته و این در حالی است که بعلت فرسودگی بیش از حد دستگاهها بویژه ماشین آلات سنگین که از محوری ترین ناوگان راهداری بوده و عمر متوسط آنها 23 سال است، نیاز ضروری به نوسازی وجود دارد.

این مسئول در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان و راهداری زمستانه، اظهارکرد: برای راهداری زمستانی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی طبیعی، علاوه بر استفاده از ناوگان و تجهیزات راهداری اداره کل از امکانات و ماشین آلات بخش خصوصی در صورت تامین اعتبارات نیز بهره مند می شویم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر