کد خبر: 872234
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
هشدار عجيب بانك مركزي به مردم درباره مؤسسات مالي غيرمجاز!
بانك مركزي طي اطلاعيه‌اي نسبت به خطر ضبط املاك مردم كه دراختيار برخي مؤسسات مالي به عنوان شعبه، سپرده‌گذاري يا دريافت تسهيلات قرار مي‌گيرد هشدار داد.
پيش از اين دراطلاعيه‌هاي بانك مركزي تنها بر عدم سپرده گذاري در مؤسسات غيرمجازي كه ليست آنها دربانك مركزي نبود، تأكيد مي‌شد اما در اطلاعيه جديدبانك مركزي كه ديروز روي خروجي سايت اين بانك قرار گرفت به مردم درباره املاكشان هشدار داده شده است.  روابط عمومي بانك مركزي در اين اطلاعيه آورده است: «شركت تعاوني كشاورزي توسعه البرز» و «واحد اعتباري وليعصر(عج)» فاقد مجوز از بانك مركزي است، بر اين اساس هموطنان گرامي از سپرده گذاري يا هرگونه همكاري از جمله در اختيار قراردادن ملك به اين مؤسسات خودداري كنند. اين دو شركت تعاوني در قالب واحد‌هاي اعتباري وابسته به شركت‌هاي تعاون روستايي، اغلب در استان‌هاي البرز و تهران ضمن نقض قوانين و مقررات ذيربط و بدون اخذ مجوز از بانك مركزي به فعاليت اعتباري مبادرت مي‌كنند كه بانك مركزي با همكاري نهادهاي نظارتي و انتظامي اقدام‌هاي لازم را به منظور جلوگيري از گسترش فعاليت آنها به عمل آورده است. در اين اطلاعيه تأكيد شده است: اين شركت‌هاي تعاوني، غيرمجاز و فاقد هرگونه مجوز از بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران بوده و فعاليت شعب آنها نيز غيرقانوني است، از اين رو ضروري است هموطنان عزيز به منظور جلوگيري از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با اين تعاوني‌هاي غيرمجاز از قبيل در اختيار‌گذاردن مِلك به منظور ايجاد شعبه، سپرده‌گذاري يا دريافت تسهيلات جداً خودداري كنند. در غير اين‌صورت، بانك مركزي هيچ‌گونه مسئوليتي در قبال تضييع حقوق مشتريان اين شركت‌هاي تعاوني غيرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران را ندارد. ضمناً از هموطنان گرامي درخواست مي‌شود قبل از سپرده گذاري در بانك‌ها و مؤسسات اعتباري، با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني بانك مركزي به نشاني WWW. CBI. IR از فهرست بانك‌ها و مؤسسات اعتباري مجاز اطمينان يابند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سپرده گذار کاسپین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
برای موسسه کاسپین هم همه سپرده گذاران به سایت بانک مرکزی مراجعه کرده بودند. ضمنا برای اطمینان از عدم ایجاد مشکل برای سرمایه هایشان هم از بانک مرکزی و هم از شعبه مرکزی موسسه کاسپین استعلام کرده بودند و با تاکید مسئولین مبنی بر نداشتن هر گونه نگرانی جهت سپرده گذاری در این موسسه و شعب ان اقدام به دادن حاصل زندگی خود به این موسسه کرده اند. حالا همگی با کمال وقاحت با دروغ و مغلطه سعی می کنند همه مسائل را وارونه به مردم گزارش دهند. اگر پول مردم را پس ندهید منتظر عواقب بدی می بایستی باشید که کمترین ان تنفر تمامی سپرده گذاران از این دولت ...می باشد/
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار