کد خبر: 872162
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
‎جدیدترین سالن کنسرت تهران، 23 و 24 شهریور 1396 میزبان اجرای زنده فرزاد فرزین بود. این کنسرت با عنوان عاشقانه و با پرفورمنسی خاص برگزار شد.
نخستین قطعه‌ کنسرت فرزاد فرزین  در کنسرت عاشقانه، پرفورمنسِ کاملی بود. اینجا علاوه بر گوش، باید چشم را هم تیز کرد تا آنچه بر صحنه می‌گذرد را خوب دید و شنید. باید به دقت به صحنه نگاه کرد تا فرزاد فرزین واقعی را پیدا کنی. چند تصویر از فرزین بر صحنه دیده می‌شود اما تنها یکی از آنها فرزینِ واقعی است و بقیه تصاویری از قبل ضبط شده است.
‎در جایی از اجرا فرزین از صحنه به صورت پلکانی بالا می‌رود. انگار دارد در هوا قدم می‌زند كه بسيار جالب بود و البته آمادگیِ بدنی خواننده را طلب ميكند و همينطور هزینه‌های بسیار.
‎عاشقت شدم، برگرد، آره آره، اقیانوس و ... قطعاتی بودند که این خواننده در ادامه آنها را اجرا کرد و پس از اجرای این قطعات این خواننده صحنه را ترک کرد تا موزیک ویدئوی قطعه «کمکم کن» و در سالن پخش شود.
‎این ویدئو که با همخوانی فرزاد فرزین و فریدون آسرایی در ماه های گذشته برای سریال «عاشقانه» تولید شده است، بسیار مورد توجه حاضران قرار گرفت و از صحنه های پرطرفدار این سریال گلچین شده بود.
‎پس از اتمام این ویدئو، اعضای ارکستر «شوک» روی صحنه حاضر شدند و موسیقی بی کلام و تک نوازی‌ کردند.
‎ پس از دقایقی فرزاد فرزین بار دیگر روی صحنه بازگشت و رو به حاضران گفت: چند تک آهنگ و موزیک ویدئوی جدید آماده کرده ایم که قطعا به مرور پس از ایام محرم و صفر منتشر خواهد شد. درباره آلبوم «شانزلیزه» هم در فضای مجازی بارها و بارها از من می پرسند و باید بگویم که همه سعی ما بر این است که این آلبوم امسال منتشر شود و بعد از محرم و صفر برای زمان انتشار این آلبوم تصمیم خواهیم گرفت.
‎دیوونه، عاشقانه، باتو، ماه عسل و... دیگر قطعات این برنامه بودند و فرزاد فرزین در اواخر این کنسرت به مخاطبانش گفت: «از مسئولان سالن همایش‌های ایرانیان که سالن جدید کنسرت در ایران است تشکر می‌کنم. این سالن امکانات خوبی دارد و امیدواریم با همین رویه فعالیت‌هایش را ادامه دهد.»
‎این خواننده همچنین افزود: به زودی با اخبار و فعالیت های جدید در خدمت همه شما خواهیم بود و از حمایت همیشگی شما انرژی مثبت زیادی داریم و امیدوارم امشب از آخرین اجرای تور عاشقانه لذت برده باشید.»
‎مهران خلیلی رهبری ارکستر فرزاد فرزین در این کنسرت را بر عهده داشت و نوازندگانی چون: یاشار خسروی، احمد امین‌پور، مهرداد معافی، محمد علی شاکر، سينا پرتوي ، هومن صلاحي ، جمال چلبياني و صدابرداري اميرميلاد نيكزاد... در ارکستر «شوک» ساز زدند.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آوای دوران به مدیریت سمیه کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد. مدیر برنامه و سرپرست گروه فرزاد فرزین علی ثابت است.
طراحی سناریو و کارگردانی این کنسرت بر عهده کیوان ملک مطیعی و رهبری ارکستر شوک بر عهده مهران خلیلی بود.
سالن «همایش‌های ایرانیان» جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که از این پس میزبان اجراهای موسیقی خواهد بود.
این سالن امکانات خاصی دارد که برخی از آنها عبارتند از: ظرفیت صندلی ۲۰۰۰ نفر، سوییت مخصوص خواننده، اطاق پاویون و جایگاه CIP ، جایگاه VIP ، پیشرفته ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر، جایگاه ویژه خبرنگاران، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو، اولین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوارها و ...این سالن در ضلغ غربی استادیوم آزادی قرار دارد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار