کد خبر: 872155
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
جهاد گران
قرارگاه جهادی شهید حججی ایلام با ساخت شش پروژه عمرانی و تعمیر دو باب منزل به کار خود پایان داد.
160نفر از دانشجویان بسیجی قرارگاه جهادی شهید حججی ایلام از ۱۲شهریور با حضور در دل محروم ترین روستاهای دره شهر پروژه های عمرانی ساخت بیش از شش پروه عمرانی ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر دو باب منزل محروم را آغاز و به مدت ده روز به مردم خدمت رسانی کردند.

روستاهای وزیرآباد، دشت آباد، چغاپوکه،اسلام آباد،چشم ژاب از جمله مناطق هدف فعالیت های جهادی قرارگاه جهادی شهید حججی ایلام بود که علاوه بر پروژوه های عمرانی فعالیت هایی فرهنگی، آموزشی، پزشکی و دامپزشکی و ...به مردم محروم این مناطق ارائه دادند.

گفتنی است که این جهادگران که متشکل از بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد،سما، باختر و دانشکده علوم قرآنی ایلام بود که ده روزی در خدمت مردم محروم این روستاهای کم برخوردار بودند.

اعزام ۹ هزار نفر طی سال گذشته به اردوهای راهیان نور

سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جلسه برنامه ریزی اردوهای راهیان نور سال ۹۶-۹۷ ، عنوان کرد: موضوعات فرهنگی در بخش راهیان نور، در بخش پایگاه ها و طرح هجرت ، زمینه ارتباط دانش آموز با نسل انقلاب و دفاع مقدس را فراهم می کند.

وی گفت: اگر ما در بحث موضوعات فرهنگی ، در بحث راهیان نور، پایگاه ها ، و در بحث طرح هجرت بتوانیم مباحث مورد نیاز را به صورت صحیح به دانش آموز منتقل کنیم ، قطعا در استحکام و تداوم نظام اسلامی تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: در سال گذشته ۹ هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

سردار حسینی، اظهار کرد: هزینه های زیادی از قبیل هزینه حمل و نقل ، هزینه اردوگاه ، هزینه فضا سازی تبلیغی ، و هزینه تغذیه در بحث راهیان نور وجود دارد که باید در این راستا تلاش و همکاری لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: ما باید در راهیان نور در بحث تبلیغات اقدامات لازم را انجام دهیم تا دانش آموزان وقایع دفاع مقدس را به خوبی درک کنند و بخش توجیهی هم باید اثرگذار عمل کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر