کد خبر: 872142
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
باخت استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برابر پارس جنوبی باعث شد تا چهارمین باخت آبی پوشان در این فصل ثبت شود و منصوریان در آستانه اخراج قرار بگیرد. این بازی که به میزبانی شهر جم برگزار شد در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پارس جنوبی به اتمام رسید.
استقلال این بازی را با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان ، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی ، سرور جباروف، جابر انصاری و علی قربانی آغاز کرد .در این بازی برخلاف گذشته رحمتی از روی نیمکت بازی را نگاه می کرد.در این بازی استقلال سعی کرد بیشتر با سانتر روی دروازه حریف به گل برسد.اما حملات منظم جم و البته اشتباهات فردی دفاع استقلال باعث شد تا اولین گل بازی دقیقه ۳۸ توسط شاگردان تاتار به ثمر برسد. تلاش بازیکنان استقلال برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا بازی در نیمه اول با همان یک گل خاتمه یابد.در نیمه دوم استقلال برای جبران نتیجه به آب و آتش زد .ضربه کاشته سرور جباروف به تیرک افقی پارس مهمترین اتفاق بازی بود که اگر گل می شد شاید روند بازی برمی گشت.اخراج بازیکن پارس جنوبی هم نتوانست به کمک استقلال بیاید .منصوریان در این دقایق حتی بیت سعید را هم به زمین آورد تا شاید بازی به تساوی کشیده شود اما ضد حملات شاگردان تارتار در دقیقه ۹۶ جواب داد و حسینی دروازه بان استقلال روی مطهری مرتکب خطای پنالتی شد و سالاروند پنالتی را گل کرد تا بازی با همین دو گل به اتمام برسد. در اواخر بازی تماشاگران استقلال که پشت نیمکت استقلال بودند اقدام به پرتاب بطری آب و شیشه دلستر به سمت منصوریان و نیمکت استقلال کردند. پارس جنوبی با این برد ۱۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد. استقلال هم که چهارمین باختش را در این مسابقه تجربه کرد، با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.هیات مدیره استقلال پس از بازی به مهواداران قول تا امروز تکلیف سرمربی را روشن کند.
فردا در ادامه هفته ششم پرسپولیس میزبان پیکان است تا پرونده هفته ششم بسته شود.پرسپولیس در حالی به مصاف تیم پایین جدولی پیکان خواهد رفت که در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و بعد از پیروزی مقابل الاهلی عربستان، می‌خواهد موفقیت‌های خود را این بار در لیگ برتر تداوم بخشد. شاگردان برانکو این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برند و این فرصت را دارند که با کسب پنجمین برد در ششمین هفته،‌ صدر جدول را همچنان در دستان خود نگه دارند.

 
وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار