کد خبر: 872076
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
فرمانده نیروی انتظامی کشور:
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: از شروع انقلاب تاکنون هرگاه مشکل و یا تهدیدی برای نظام و جامعه ما پیش آمده است عاشقان حسینی آنها را از پیش پای کشور برداشتند.

به گزارش جوان آنلاین، سردار حسین اشتری در پانزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی پس از دریافت لوح یادبود این اجلاس با ذکر خاطره‌ای از پدر خود به عنوان یک از ذاکران اهل بیت اظهار داشت: فرزندی مرحوم مرتضی اشتری به عنوان یکی از مداحان اهل بیت افتخاری برای من است و هرچه دارم از دعای ایشان بوده است.

وی افزود: در طول زندگی خود هرگاه مشکلی برای من ایجاد می‌شد با پدرم تماس گرفته و ایشان با توسل به امام حسین (ع) برای من دعا می کردند و مشکل من برطرف می شد و ایمان داریم توسل به حضرت ابا عبدالله گره کشایی می کند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هر کس اعتقاد قلبی به امام حسین (ع) داشته و در مسیر اباعبدالله الحسین گام بردارد یقین بدانید خواسته‌های شرعی وی نیز برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: افتخار ما این است که در نیروی انتظامی با عشق به امام حسین (ع) خدمتگزار مردم ولایت‌مدار و حسینی کشورمان هستیم و امیدواریم با همین روحیه مشکلات را از سر راه برداریم.

سردار اشتری با بیان اینکه از شروع انقلاب تاکنون هرگاه مشکل و یا تهدیدی برای نظام و جامعه ما پیش آمده است عاشقان حسینی آنها را از پیش پای کشور برداشتند، بیان داشت: شهید خرازی‌ها و ردانی پورها و شهدای مدافع حرم از این هیئت‌های حسینی برخاستند، ما هرچه داریم از جلسات اباعبدالله الحسین (ع) است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از پیرغلامان حسینی در نهادینه سازی مکثب ثارالله در دل جامعه، این راه عاشورایی را ادامه دهیم.

 

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر