کد خبر: 872063
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
ابراز همدردی نماز گزاران اصفهانی بعد از نماز جمعه
نمازگزاران اصفهانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته، با حضور در راهپیمایی از کشتار وحشیانه مسلمانان در میانمار اعلام انزجار خود را در غالب راهپیمایی. در اعتراض به سکوت معنادار مدعیان حقوق بشر صورت گرفته است را به جهانیان اعلام نمودند

به گزارش جوان آنلاین ، پس از اینکه در دوره‌ای جدید کشتار مسلمانان در میانمار شدت گرفته است، از روزهای گذشته مسلمانان سراسر جهان از جمله ایران نسبت به این رفتارهای غیرانسانی و سکوت مدعیان حقوق بشر اعتراض کردند.

نمازگزاران اصفهانی نیز امروز پس از اقامه آیین عباد سیاسی روز جمعه، با اعلام انزجار از کشتار وحشیانه مسلمانان میانمار و سکوت معنادار مدعیان حقوق بشر و نهادهای جهانی، به راهپیمایی از مسیر مصلی تا چهار راه فرایبورگ پرداختند.

شرکت‌کنندگان  اعلام نمودند کشمکش های سیاسیِ میانمار و ظلمِ فاحشِ دولت این کشور به سرکردگیِ زنی بی عاطفه و بی منطق، حیثیت و آبروی نوبل را بر زمین ریخت و آخرین میخ را بر تابوت نوبل زد تا شاید دنیا از خواب غفلت بیدار شود و از خود بپرسد چرا جایزه صلح جهانی به عامل کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و مردان بی دفاع داده می شود

نمازگزاران اصفهانی در راهپیمایی با شعارهای «ای امت محمد بپاخیز» و «مرگ بر بودایی افراطی» با مسلمانان مظلوم میانمار ابراز همدردی کردند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار