کد خبر: 872020
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دکتر سلام، شمع 4 سالگي را فوت کرد
سردار حاجی‌زاده برای نخستین بار از نقش قالیباف در توسعه صنعت موشکی خبر داد...
محمدصادق عابديني
 
محمدباقر قاليباف، شهردار سابق تهران با حضوردر جشن دکتر سلام، از اين برنامه به عنوان نمونه موفق آتش به اختيار که مدنظر مقام معظم رهبري است، نام برد. دکتر سلامي‌ها هم به پاس خدمات قاليباف در دوران تصدي شهرداري تهران از وي تقدير کردند.
جشن چهار سالگي مجموعه دکتر سلام با استقبال چشمگير مخاطبان، روز 23 شهریور  در حالي برگزار شد که با کارشکني دولت، محل برگزاري از سالن 12 هزار نفري آزادي به مجموعه شهداي هفتم تير منتقل شد. در اين مراسم علاوه بر حضور چشمگير جوانان انقلابي، برخي چهره‌هاي سياسي، فرهنگي و هنري نيز حضور داشتند که از تعدادي از چهره‌ها نيز تقدير به عمل آمد. از نکات برجسته جشن چهار سالگي دکتر سلام، تقدير از شهردار سابق تهران بود. محمدباقر قاليباف در جمع دکتر سلامي‌ها گفت: برنامه دکتر سلام يکي از نمونه‌هاي موفق در بحث آتش‌ به اختيار از نگاه رهبر معظم انقلاب است.
 
وي افزود: هر کجا از جوانان از جمله در پيروزي انقلاب و در دفاع مقدس استفاده کرديم، موفق بوده‌ايم و هر کجا به قول بچه‌هاي جنگ، پشت خاکريزها مانده‌ايم به جوانان اعتماد نکرده‌ايم. قاليباف با اشاره به حرکت مردمي و موفق دکتر سلام گفت: اين برنامه بدون تشريفات و از پايين به بالاست و نمونه شايسته‌پروري و شايسته‌گزيني است. شهردار سابق تهران با مروري بر دوران مديريتش بر پايتخت تأکيد کرد: اگر موفقيت و خدمتي به مردم صورت گرفت نشئت گرفته از اعتماد به جوانان بود به طور مثال اگر پروژه‌اي نتيجه داد کساني که آن پروژه‌ها را طراحي کرده بودند، متوسط سن‌شان زير 35 سال بود.
  
شگفتانه دکتر سلام
از ديگر مهمانان جشن دکتر سلام،فرمانده هوافضاي سپاه پاسداران بود. سردار اميرعلي حاجي‌زاده در سخناني، خود را مشتري دکتر سلام معرفي کرد و گفت: اگر امروز موشکي به اينجا رسيده، نمادش شهيد تهراني‌مقدم است.  سردار حاجي‌زاده تأکيد کرد: کسي که باعث شد موشکي اين‌گونه گسترش پيدا کند و نامش تاکنون برده نشده و حالا مي‌توانم نام او را ببرم، سردار قاليباف است. وي افزود: دوره فرماندهي قاليباف تدبيري انديشيده شد تا در هر شهر و استان يک پايگاه موشکي احداث شود. وي با تجليل از شهيد محسن حججي، شهيد مدافع حرم تصريح کرد: شهيد حججي يک نماد است. ما به هر پايگاهي که سرکشي مي‌کنيم، شاهد حضور صدها حججي هستيم. حججي نماد انقلابيون و عزيزان جهادگر و نيروهاي ارزشي است که از اين نيروها بي‌نهايت در نظام مقدس ما وجود دارد.
 
حضور سردار حاجي‌زاده همراه با يک شگفتانه براي جشن بود و آن پخش تصاوير اختصاصي از حمله موشکي سپاه پاسداران به مقرهاي تروريست‌هاي داعش در ديرالزور سوريه بود. سردار حاجي‌زاده به حضار در جشن گفت: حتماً شنيده‌ايد که عده‌اي شبهه ايجاد کردند که موشک‌ها به هدف اصابت نکرده، در حالي که ما به طور همزمان با پهپاد‌ها از اصابت موشک‌ها فيلمبرداري مي‌کرديم. وي با بيان نحوه عملکرد موشک‌هاي دوزمانه شليک شده به ديرالزور گفت: فيلمي تهيه شده که کاملاً شبهه‌ها را برطرف مي‌کند. بعد از اظهارات فرمانده نيروي هوافضاي سپاه، کليپي با تصاوير اختصاصي که براي اولين بار در جشن دکتر سلام رونمايي شد، براي حضار پخش شد.
 
محمدحسين صفارهرندي، وزير اسبق ارشاد نيز در جشن چهار سالگي دکتر سلام، در سخناني از کارشکني دولت در عدم اجازه برگزاري جشن در ورزشگاه آزادي انتقاد کرد و گفت: آقاياني که شعارشان اين بود براي ملت ايران که بعد از 38 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي مردم ايران طعم آزادي را چشيده بودند وعده آزادي مي‌دادند به مجموعه دکتر سلام گفتند که «شما آزادي را رها کنيد و به سالن کشتي شهداي هفتم تير برويد و شما چيزي را که مربوط به آزادي است از آن صرف‌نظر کنيد.» صفارهرندي اين‌گونه اقدامات را مغاير با شعار تحمل مخالف دانست و تصريح کرد: برخي‌ها در بحث‌هاي انتخاباتي رقباي خود را متهم به اين کردند که اگر آنها بيايند پياده‌روها را ديوار مي‌کشند، اين موضوع را از آنها پذيرفتيم، اما خودشان آمدند و پياده‌روها را جمع کردند و اصلاً صورت مسئله را پاک کردند. در اين مراسم مردمي، حسين فريدون برادر رئيس‌جمهور به عنوان بهترين ژن خوب و عکس سلفي نمايندگان با موگريني به عنوان ضايع‌ترين عکس سال انتخاب شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار