کد خبر: 871993
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
رئیس سازمان محیط‌زیست: خارجی بیاورید، مهندسان داخلی دانش ندارند
نعمت‌زاده: من که گفته بودم باید مدیر وارد کنیم
دکتر کلانتری، با سابقه‌ترین وزیر کشاورزی ایران (و شاید جهان!) پس از سه دوره مدیریت عالی کشاورزی کشور، می‌گوید: «من بخش کشاورزی و مهندسان خودمان را می‌شناسم که می‌گویم یک خارجی را بیاورید!»
 
من یک پسرعمو دارم که بعضی اوقات طعنه کنایه‌های سنگینی می‌زند. با شنیدن این حرف‌های آقای کلانتری گفت: یاد مهندس نعمت‌زاده به خیر، ایشان هم همین حرف را می‌زد و می‌گفت باید از خارج مدیر وارد کنیم. من هم تایید می‌کنم و به نظرم اگر خواستیم از خارج آدم وارد کنیم، اول از همه یک وزیر کشاورزی بیاوریم! چون تجربه ثابت کرده است در این زمینه واقعاً به واردات نیازمندیم! وقتی یک نفر این همه در کشاورزی وزارت می‌کند، بعدش هم می‌گوید هیچی نداریم، یعنی هیچی به هیچی، معلوم می‌شود قحط‌الرجال است!
 
بنابراین دهان عیسی کلانتری را باید بوسید که حرف حق را زده است. فقط دوستانی که می‌روند مدیر و مهندس و وزیر وارد کنند، سر راه یک رئیس محیط‌زیست هم بی‌زحمت با خودشان بیاورند، شاید لازم شد!
کارشناسان محترم هم لطفاً از این لوس‌بازی‌ها درنیاورند که دانش و تکنولوژی را باید وارد کنیم، ما حوصله این چیزها را نداریم!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
همین دیگه که هنوز بعد از سه دهه هنوز وزیر نتونسته مشکلات آب روستاها و باغدارها رو حل کنه و هفتاد درصد آب کشور بخاطر بی تدبیری ایشون هست که هدر میشه 20 درصد صنعتی .و تنها 10 درصد خانگی ------- 70 درصد هدر آب مربوط به بخش کشاورزی است آقای وزیر پرررررررررررررر سابقه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر