کد خبر: 871992
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
مدیران نجومی‌بگیر تبرئه شدند 2 نفر هم خواستار استرداد پول‌هایشان شدند!
ایراد از ماست که زود شاخ درآوردیم!
مسئولان ديوان محاسبات مجلس اعلام کردند پرونده فيش‌هاي نجومي بسته شد و همه نجومی‌بگیران هم تبرئه شدند و دو نفر نیز برای پس گرفتن حقوق‌هایشان شکایت کرده‌اند!
پرونده حقوق‌های نامتعارف، هر چقدر ارقامش نجومی بود، سرعت رسیدگی‌اش اصلاً نجومی نبود. اما با این همه تأخیر در رسیدگی به این پرونده، ما خودمان را دل‌خوش می‌کردیم که حتماً عزیزان دیوان محاسبات دارند خیلی موشکافانه قضیه را بررسی می‌کنند و از این حرف‌ها. اما ناغافل کوه موش زایید!
چند روز پیش اعلام شد که اصلاً نه خانی آمده نه خانی رفته! یعنی همه مدیرانی که نامشان در این پرونده مطرح بود و مردم از دیدن فیش حقوقی‌شان شاخ درآورده بودند، از دَم تبرئه شدند! این یعنی ایراد از ما است که زود شاخ درآوردیم، باید برویم فکری به حال خودمان بکنیم. وگرنه گرفتن حقوق‌های 50 ، 70 و 100 میلیون تومانی که چیز عجیبی نیست. حق اوقات فراغت فرزندان و حق شیر تازه هم یک چیز عادی است که به همه کارمندان تعلق می‌گیرد، کسی به این چیزها اعتراضی ندارد که!
من همینجا از همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی خواهش می‌کنم به فیش حقوقی مدیرانی که در این مدت درگیر موضوع بوده‌اند و اذیت شده‌اند، از این به بعد یک مبلغی به عنوان حق «تبرئه شدن» اضافه کنند که خدای ناکرده خللی در خدمت‌گزاری آقایان به وجود نیاید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر