کد خبر: 871712
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
فرماندار کاشان خبر داد
معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: تعریض و دو بانده شدن مسیر کاشان – مشهد اردهال طی سال های گذشته و از طریق اعتبارات ملی محقق گردیده است و ایجاد تقاطع های غیر همسطح این مسیر( سه راهی جوشقان استرک و سه راهی چنار) همچنان از طریق اعتبارات ملی در دست اقدام است.
حمیدرضا مومنیان افزود: پیرو جلسات متعدد در خصوص بررسی وضعیت ایمن سازی محور کاشان-اردهال خصوصا سه راهی جوشقان استرک تا نیاسر و نیاز به اصلاح این مسیر و به تبع آن جابجایی بخشی از مسیر خط انتقال گاز 6 اینچی فشار قوی، جلسه با حضور مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در محل برگزار شد.
فرماندار کاشان در ادامه گفت : در این جلسه مقرر شد تا با انتقال خط لوله 6 اینچ گاز به شمال خط لوله 12 اینچ فشار قوی در مجاور مسیر و در قوس جاده بعد از سه راهی جوشقان استرک ، این نقطه حادثه خیز که تاکنون باعث حوادث ناگواری برای شهروندان گرامی شده است رفع خطر گردد .
وی در خصوص هزینه های این طرح اظهار کرد : کلیه عملیات اجرایی این طرح اعم از عملیات نقشه برداری، حفاری، اجرای خط، تست خط، تزریق گاز و ... برعهده منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور بوده و فرمانداری ویژه کاشان موضوعاتی نظیر تحصیل اراضی مسیر، پاسخگویی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اخذ مجوزهای لازم از طریق مراجع ذیربط و تامین هزینه های جابجایی بالغ بر سه میلیارد ریال از محل منابع داخلی فرمانداری را بر عهده خواهد داشت.
مومنیان تأکید کرد: مسئولین شهرستان و استان تلاش می کنند تا نقاط حادثه خیز مسیر را اصلاح نموده و تقاطع های پیش بینی شده را احداث نمایند ولیکن از شهروندان انتظار می رود تا برای تردد در این مسیر احتیاط لازم را به عمل آورده و قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعات نمایند.
مومنیان مدت اجرای این طرح را از زمان شروع عملیات اجرایی حداکثر 90 روز دانست .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار