کد خبر: 871687
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
اصلاح‌طلبان از سويي از روحاني حمايت كامل دارند و از سويي گاه انتقادهايي مطرح مي‌كنند كه راه براي آنكه بگويند ما با روحاني نبوديم، باز باشد.
اصلاح‌طلبان از سويي از روحاني حمايت كامل دارند و از سويي گاه انتقادهايي مطرح مي‌كنند كه راه براي آنكه بگويند ما با روحاني نبوديم، باز باشد.
اما محمد عطريانفر از كارگزاراني‌هاي حامي روحاني حرف ديگري مي‌زند. عطريانفر در گفت و گو با اعتماد مي‌گويد: «عملكرد آقاي روحاني در چهار سال گذشته فراتر از انتظارات اصلاح‌طلبان ظهور پيدا كرده بود و اين امر، رضايت فراگيري براي اصلاح‌طلبان رقم زد. شما خيلي ذهن خود را معطوف به چهار تا ايراد از سوي چهار نفر از درون گفتمان اصلاح‌طلبي نكنيد.  شما بايد نگاه كنيد كه برآيند عمومي گفتمان اصلاح‌طلبي، رضايت و همراهي تام‌ و‌ تمام از عملكرد دولت است. اين دستاورد مهمي است و باورم اين است كه تا پايان چهار سال دولت دوازدهم، حمايت و همراهي اصلاح‌طلبان از دولت آقاي روحاني پابرجا باقي خواهد ماند.
 
 يعني اين‌گونه نيست كه تصور كنيد به خاطر چهار تا عدم تحقق مطالبات برخي اصلاح‌طلبان، دنيا به آخر مي‌رسد و همه معادلات برهم مي‌خورد. نه، به هيچ عنوان. ما سمبل و نماد گفتمان و رضايت اصلاح‌طلبان را در اظهارات و موضعگيري‌هاي سيد محمد خاتمي به حساب مي‌آوريم و روي آن حساب مي‌كنيم. تا اين لحظه احساس‌مان اين است كه اين همراهي و همدلي وجود دارد.» به نظر مي‌رسد يكي از دلايل اصلي برخي انتقادات اصلاح‌طلبان از روحاني عدم دخالت دادن آنها در دولت و ندادن سهم‌شان باشد! موضوعي كه مايه اختلاف اصلاح‌طلبان و كارگزاران است و حالا يك كارگزاراني اين نارضايتي برخي اصلاح‌طلبان را تلويحاً بي اهميت خوانده است.

 زيباكلام: از عارف فقط يك «‌اي واي» شنيديم!
صادق زيباكلام در مصاحبه‌اي از مديريت عارف بر فراكسيون اميد انتقاد كرده است. در عين حال او تندروهايي همچون مطهري و محمود صادقي را تحسين مي‌كند. زيباكلام مي‌گويد: «آدمي مثل علي مطهري به اندازه همه فراكسيون اميد بار‌زده و بار كشيده و از فراكسيون اميدي‌ها به جز آقاي صادقي و يكي دو تاي ديگر واقعاً آن انتظاري كه مي‌رفت خيلي تحقق پيدا نكرده است.» زيباكلام در ادامه فراكسيون اميد را يك بدن بي سر مي‌داند و مي‌گويد: «آقاي دكتر عارف را به رغم احترام زيادي كه براي ايشان قائل هستم ولي از نظر اجرايي آدم توانمندي نمي‌بينم.
ايشان نتوانست اين بيش از صد نماينده را جمع كند و حداقل از 20 الي 30 نفر از اين نمايندگان جمعي يك‌دست و همسو به وجود بياورد. دكتر محمدرضا عارف اصلاً رهبر خوبي براي فراكسيون اميد نبودند... آقاي عارف به عنوان ليدر اصلاحات واقعاً در دوساله گذشته چه كاري انجام داده يا نطق شايسته انجام داده است، تنها چيزي كه از ايشان ديديم بحث كولبرا بود كه زمين و زمان مي‌گفتن‌اي واي، ايشان هم گفتن ‌اي واي؛ و نديديم در مورد هيچ يك از مسائل مهم ايشان موضع درست حسابي بگيرد و نطق قبل از دستوري ايراد كند كه چند روزي خبر‌ساز بشود.» از نگاه اصلاح‌طلبان، اصلاح طلبي با تندروي و جنجال و خبرسازي معنا مي‌يابد و از اين منظر محمدرضا عارف زيادي غوغازيست نيست!

معرفي الگويي عجيب براي ايران توسط يك نماينده
 از مجلس دهم هر روز خبر به آب دادن دسته گل‌هاي جديدتري به سمع و نظر ملت مي‌رسد. اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به تازگي به كشورهاي شرق آسيا سفر كرده‌اند و حالا سلمان خدادي، عضو كميسيون اجتماعي مجلس در سخناني تعجب‌برانگيز مي‌گويد كه «در چين مشكلي به نام طلاق وجود نداشته و در تايلند نيز نرخ آمار طلاق بسيار پايين است، علاوه بر اين مفاسد اجتماعي نيز در اين كشورها وجود نداشته و معضل حاشيه نشيني و مسكن را نيز حل كرده‌اند.
 
بنابراين اين كشورها را مي‌توان نمونه موفقي در مديريت آسيب‌هاي اجتماعي دانست و از تجارب و الگوهاي آنها براي مديريت آسيب‌هاي اجتماعي بهره برد.» اين نماينده مجلس در حالي تايلند را عاري از طلاق و مفاسد اجتماعي و الگوي مديريت آسيب‌هاي اجتماعي مي‌داند كه تايلند به عنوان يكي از اصلي‌ترين قطب‌هاي گردشگري جنسي در جهان شناخته مي‌شود و يكي از منابع اصلي درآمد در تايلند فحشاست! از طرفي معلوم نيست نرخ ازدواج در تايلند با چنين وضعيتي، چقدر است كه آمار طلاقشان چقدر باشد...
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
مسئولین دلسوز نظام " خطر گل الود شدن اب از سرچشمه را اگر جدی نگیرید " زمانی می رسد که دیگر راه پس و پیش " در باره افرادی که نمی توان گفت " نااگاه " بلکه با اگاهی تمام سعی درتغییر تفکرات نظام در دیدگاه مردم را " در سر دارند " از دست می رود . ضمنا باید به زیبا کلام تبریک گفت "به خاطر انتخاب علی مطهری " فردی که با نام پدر جایگاهی پیداکرد " نه بخاطر توانائی های فردیش " چرا؟ که ظرفیت فکری او در سخنانش به خوبی اشکار می باشد " چگونه دستاویز افرادی مانند زیبا کلام قرارمی گیرد " چرا؟ که می خواهد بزرگ جلوه کند " اما متوجه نیست بزرگ بودن ودستاویز بودن " دو امر جداگانه ای می باشد " که ایشان هنوز قادر به تفکیک این دوموضوع در باره خود " نگردیده ست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار