کد خبر: 871685
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
رهبر انقلاب: کشورهاي اسلامي مقابل جنايات ميانمار اقدام عملي سياسي و اقتصادي کنند
فاتحه جايزه صلح نوبل را خواندند با جنايات ميانمار!حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح ديروز در ابتداي جلسه درس خارج فقه با اشاره به حوادث فاجعه‌آميز ميانمار، از سكوت و بي‌عملي مجامع جهاني و مدعيان حقوق بشر در قبال اين فجايع به‌شدت انتقاد كردند و با تأكيد بر اينكه راه‌حل اين قضيه اقدام عملي كشورهاي مسلمان و فشار سياسي و اقتصادي به دولت بي‌رحم ميانمار است، خاطرنشان كردند: جمهوري اسلامي بايد عليه ظلم در هر نقطه از جهان، صريح و شجاعانه، اعلام موضع كند.
 
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، تقليل فاجعه ميانمار به يك درگيري مذهبي بين مسلمانان و بودايي‌ها را نادرست خواندند و افزودند: البته ممكن است در اين حادثه تعصب مذهبي تأثير داشته باشد اما اين قضيه، يك قضيه سياسي است، زيرا مجري آن، دولت ميانمار است و در رأس آن دولت نيز زني بي‌رحم قرار دارد كه برنده جايزه صلح نوبل بوده و با اين اتفاقات، ‌فاتحه جایزه صلح نوبل را خواندند. ايشان افزودند: اين فجايع در مقابل چشم كشورها و دولت‌هاي اسلامي و مجامع جهاني و دولت‌هاي رياكار و دروغگوي مدعي حقوق بشر از سوي دولت بي‌رحم ميانمار، در حال رخ دادن است.
 
رهبر انقلاب اسلامي با انتقاد از اكتفا كردن دبيركل سازمان ملل به محكوم كردن جنايات در ميانمار افزودند: مدعيان حقوق بشر كه گاهي براي مجازات يك مجرم در يك كشور، جنجال و هياهو مي‌كنند، در مقابل كشتار و آواره شدن دهها هزار نفر از مردم ميانمار، هيچ عكس‌العملي نشان نمي‌دهند.
 
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأكيد بر لزوم ورود و اقدام عملي دولت‌هاي اسلامي گفتند: البته منظور از اقدام عملي، لشكركشي نيست بلكه بايد فشار سياسي، اقتصادي و تجاري خود را بر دولت ميانمار افزايش دهند و عليه اين جنايات در مجامع جهاني فرياد بكشند. ايشان تشكيل كنفرانس سازمان همكاري اسلامي با موضوع فجايع ميانمار را ضروري خواندند و خاطرنشان كردند: دنياي امروز، دنياي ظلم است و جمهوري اسلامي بايد اين افتخار را براي خود حفظ كند كه عليه ظلم در هر نقطه از جهان، چه در مناطق اشغالي توسط صهيونيست‌ها، چه در يمن و بحرين و چه در ميانمار، موضع صريح و شجاعانه خود را اعلام كند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
جایزه صلح نوبل " فاتحه ای شد بر فلسفه فکری این زن که طرفدار فلسفه به دونه خشونت گاندی و مفاهیم بودا بود " اورد بلائی که غربی ها بر سر افراد مبارز می اورند " انان را مترسک وار و چنان
از خود بیگانه می سازند " که شاهد کشتار مسلمانان در کشورش قرارمی گیرد " اما وجود کشتار مسلمانان به دست نظامیان میانمار و افراطیون بودائی را " منکر می شود .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
این زن بی رحم و قصاب باید در برابر جنایاتی که تقریبا همه سازمان های بین المللی به آن اذعان کرده اند مورد پیگرد قرار گیرد
نهادهای حقوق بشری می توانند دولت میانمار را به دلیل نسل کشی تحت تعقیب قرار دهند
دولت با فعال کردن دیپلماسی اسلامی خود ( نه دیپلماسی غربی) می تواند به نوعی به دنبال اتحاد کشورهای اسلامی و رسیدن به یک راهکار مشترک برای برخورد با دولت میانمار باشد.
وزارت خارجه ایران و قوه قضائیه می توانند و باید از طریق ابزارهای خود نسبت به پیگیری حقوقی این جنایت در دادگاه های بین المللی اقدام کنند.
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
وقتی این سخنان رهبر را میشنویم که:دنياي امروز، دنياي ظلم است و جمهوري اسلامي بايد اين افتخار را براي خود حفظ كند كه عليه ظلم در هر نقطه از جهان، چه در مناطق اشغالي توسط صهيونيست‌ها، چه در يمن و بحرين و چه در ميانمار، موضع صريح و شجاعانه خود را اعلام كند. " احساس جوانی وزنده بودن میکنیم.روتچیلد ها که دنیا را باظلم اداره میکنند از یهودیت فاصله گرفته وارد صهیونیرم شدنند و اکنون پیرو ابلیس هستند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
0
همان بهانه دموکراسی که بعدها شد مبارزه با تروریسم که پای امریکا و غرب را با لشکر کشی به افغانستان باز کرد خالا این قصابه میانماری در کشورش دارد انجام میدهد و البته مایه روسیاهی برای مدعیان اصلاحات وطنی که در روزی نامه هایشان از حامیان این قصابه طرفداری می کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار