کد خبر: 871534
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
سخنگوی دولت:
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

جوان آنلاين: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، گفت: بر اساس آمار مرکز آمار بهار سال 96 رشد اقتصادی با نفت 6.5 درصد و بدون نفت 7 درصد بوده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: رشد اقتصادی سرمایه‌گذاری در این مدت نیز 7.1 درصد است. رشد ساختمان نیز بر همین اساس مثبت  7.1 است. 

نوبخت در خصوص تغییر برخی استانداران، گفت: در سطح مدیران عالی استان‌ها تغییراتی در حال انجام است برخی از استانداران در استان‌های دیگر مشغول کار خواهند شد این تغییرات در حال انجام است. وقت زیادی نداریم و نباید وضعیت استان‌ها را معلق نگه داریم. وزیر کشور با تأمل و با سرعت لازم این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی ضمن محکوم کردن آنچه در میانمار برای مسلمانان اتفاق افتاده است، گفت: از همه اهرم‌ها استفاده می‌کنیم تا انشاءالله بتوانیم کمک‌های مؤثرتری داشته باشیم. از سیاست‌های غیرتغییر جمهوری اسلامی ایران، حمایت از مظلومین و محرومین بوده به ویژه مسلمانان که در میانمار این اتفاق افتاده است. واکنش متناسب از سوی مراجع مسئول جهانی اتخاذ نمی‌شود از این رو ما از همه ابزارهایمان استفاده می‌کنیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
شما از همه اهرم ها برای رفع حصر استفاده کن میانما طلبت
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
اقای نوبخت " با امارها به لب خندان "دلی شاد رسیده اید؟ کاش
مصرف کننده هم "وقتی قیمت های کالا ها را می بیند " که قرارست
با طرح جدید فقط بشنود " به جای سکته زدن " لبش خندان "دلش شاد شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار