کد خبر: 871530
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
نماینده کشور اوکراین در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان:
نماینده کشور اوکراین در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: بیش از 300 گروه فعال در حوزه تئاتر در اوکراین وجود دارند، ولی اغلب در قالب تئاتر صحنه‌ای فعالیت می‌کنند.

به گزارش جوان از کردستان، یاروسلاف فدروشین  در نشست بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان که با حضور کارگردان‌های بخش بین‌الملل برگزار شد، اظهار کرد: مردم مریوان مردمان بسیار خوبی هستند و به خوبی با تئاتر ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اوکراین فقط یک فستیوال خیابانی به نام شیر طلایی وجود دارد، افزود: ما در این فستیوال از گروه‌های خارجی زیادی دعوت می‌کنیم.

نماینده کشور اوکراین در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خاطرنشان کرد: فرق این فستیوال با تئاتر خیابانی مریوان این است که گروه‌هایی که به فستیوال شیر طلایی می‌آیند بسیار بزرگ‌تر از گروه‌های حاضر در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هستند.

فدروشین افزود: بیش از 300 گروه فعال در حوزه تئاتر در اوکراین وجود دارند، ولی اغلب در قالب تئاتر صحنه‌ای فعالیت می‌کنند.

وی در مورد تکنیک‌های بکار رفته در تئاتر خیابانی اوکراین هم گفت: من تحصیلکرده مسکو هستم و تکنیکی که در تئاتر استفاده می‌کنند، تکنیک روانشناسی است.

به گفته نماینده کشور اوکراین در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، در این تکنیک که اغلبا در مدارس به دانش‌آموزان ارائه می‌شود می‌توانند به راحتی تکنیک‌هایی که مطرح می‌شود را درک کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ تئاتر خیابانی در کشور اوکراین به 30 سال پیش باز می‌گردد، گفت: به عنوان شخص مستقلی کار می‌کنم و همیشه ترجیح می‌دهم با یک گروه بزرگی کار کنم.

فدروشین تصریح کرد: کارکردن با گروه‌های بزرگ همیشه در ذهن می‌ماند و بر همین اساس همیشه سعی می‌کنیم با گروه‌های بزرگ کار کنیم.

نماینده کشور اوکراین در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با بیان اینکه یکی از مسائل مهم برای ما در انجام کار تئاتر کسب درآمد است، تصریح کرد: قطعا کار با کمپانی‌های بزرگ درآمد بیشتری خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر