کد خبر: 871516
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان :
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری هشت هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو، وظیفه سرویس دهی به دانش آموزان را برعهده دارند که در شرکت های مختلف حمل و نقل مسافر سهمیه بندی می شوند ورانندگان سرویس‌های مدارس ملزم به دریافت کارت سلامت هستند.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین اصفهان ،معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به نزدیک شدن مهر ماه وشروع مدارس،اظهارکرد: سهمیه های شرکت های مجاز حمل و نقل مسافر برای سرویس مدارس به آموزش و پرورش اعلام شده و ثبت نام برای سرویس مدرسه در این شرکت ها بر اساس درخواست شهروندان در حال انجام است.

سید رضا جعفریان افزود: والدین متقاضی سرویس مدارس باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند این در حالی است که بسیاری از والدین اوایل مهرماه درخواست سرویس مدرسه دارند.

وی با بیان اینکه سازمان باید قبل از آغاز سال تحصیلی برای سرویس های مدارس برنامه ریزی کنند، تصریح کرد: بر اساس قانون رانندگان سرویس‌های مدارس ملزم به گرفتن کارت سلامت و گذراندن کلاس‌های آموزشی هستند.

جعفریان خاطرنشان کرد: در سال جاری هشت هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو، وظیفه سرویس دهی به دانش آموزان را برعهده دارند که در شرکت های مختلف حمل و نقل مسافر سهمیه بندی می شوند.

 

   

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر