کد خبر: 871513
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
استاندار اصفهان خبر داد:
استاندار اصفهان گفت: از ابتدای مهر ماه ساماندهی نان سرد بسته‌بندی در دستور کار قرار می‌گیرد و توسط اصناف با فروشندگان نان سرد با بسته‌بندی غیر مجاز برخورد خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در سی و نهمین کارگروه مدیریت و هدایت ویژه گندم و آرد استان ضمن استماع گزارش اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های عضو در زمینه اجرای مصوبات جلسه گذشته و ساماندهی توزیع نان سرد بسته‌بندی، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه ساماندهی نان سرد بسته‌بندی در دستور کار قرار می‌گیرد و توسط اصناف با فروشندگان نان سرد با بسته‌بندی غیر مجاز برخورد خواهد شد.

وی بر تعیین تکلیف واحدهای نانوایی فاقد پروانه کسب تأکید کرد و ضوابط مربوط به پروانه کسب و ضرایب تخصیص گندم کارخانجات آرد را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد و در این رابطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سرانه آرد شهرستان‌های نطنز و خور و بیابانک و بررسی مکاتبات، گزارشات و پیشنهادات واصله از کمیته‌های آرد و نان شهرستان‌ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص میزان سهمیه آرد این دو شهرستان تصمیم‌گیری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار