کد خبر: 871324
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان موافقت وزیر خارجه سعودی با ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه را اقرار عربستان به شکست توصیف کرد.
ایسنا: شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه المنار تاکید کرد، پیروزی‌های محور مقاومت به صورت مداوم و پیوسته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: موافقت عادل الجبیر، وزیر خارجه سعودی با ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه اقرار عربستان به شکست است. با آزادسازی حلب، طرح تجزیه سوریه منتفی شد و با آزادسازی دیر الزور پیروزی بر داعش رقم خورد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: حضور نیروهای حزب‌الله در دیر الزور و در هر جای دیگری از خاک سوریه مخفیانه نیست، بلکه آشکار است. نشانه‌های زمینه‌سازی برای حل سیاسی بحران سوریه در حال آشکار شدن است اما نمی‌توانیم بگوییم این روند به صورت رسمی آغاز شده است.

به گزارش العالم، شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: هماهنگی بین ارتش لبنان و نیروهای مقاومت در نبرد جرود عرسال در سطح قابل قبولی بود و همین موضوع باعث محقق شدن پیروزی در این نبرد شد. فرمانده ارتش لبنان به سیدحسن نصرالله خبر داد که قصد داریم نبرد جرود عرسال را آغاز کنیم و سیدحسن نصر الله نیز پاسخ داد که ما نیز با شما هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حاکمان عربستان شرایط دشواری را تجربه می‌کنند و گزینه‌های آنها با شکست مواجه شده است. عربستان باید در محاسبات و منافع خود بازبینی کند؛ به طوری که با آرمان فلسطین همخوانی داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار